Снимки

Японската марка Infiniti показва на автосалона в Детройт новото спортно купе Q60. Моделът грабва вниманието с дръзкия си дизайн и пленява търсачите на силни усещания с вълнуващо пътно поведение и спираща дъха динамика. Смелият екстериор на Q60 излъчва мощност и елегантност чрез изразителните пропорции и стегнатите като мускули контури. Спортното купе запазва изразителните линии и остри ъгли на оригиналната концепция от 2015 година, разкрита за пръв път на изложението в Детройт преди 12 месеца. Дължината на купето е 4,68 м, широчината е 1,85 м, височината – 1,38 м, а междуосието достига 2,85 м. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0,28.

Смелият дизайн на Q60 излъчва мощност и елегантност с изразителните пропорции и стегнатите като мускули контури.

Третото поколение на знаменитото спортно купе на Infiniti в лицето на новото Q60 надгражда върху наследството на марката и нейната история на технологичен лидер. Новото купе затвърждава репутацията на Infiniti чрез елегантност и фокусиран върху нуждите на шофьора дизайн на интериора. Иновативните технологии, вложени в трансмисията, осигуряват усещане за мощност при шофирането и оправдават ангажимента на Q60 за динамично пътно поведение.

Спортното купе Infiniti Q60 запазва острите линии и ъгли на оригиналния прототип Q60 Concept от 2015 година.

Под предния капак е 3,0-литров V-образен 6-цилиндров бензинов двигател с двоен турбокомпресор с висока производителност от новата група задвижващи системи VR. Агрегатът е резултат от богатия опит на Infiniti в производството на 6-цилиндрови двигатели.

Под предния капак е 3,0-литров V6 бензинов двигател с двоен турбокомпресор.

Новият V6 мотор се предлага в два варианта на мощност - с 300 к.с. и 400 Нм въртящ момент или 400 к.с. и 475 Нм въртящ момент, като последният осигурява едно от най-високите съотношения мощност-ефективност при спортните купета в момента. Скоростната кутия е 7-степенна автоматична. Системата за двойно задвижване изпраща 100% от въртящия момент към задните колела, а когато те пробуксуват, тягата се разпределя между предната и задната оси в съотношение 50:50.

На сух път системата за двойно задвижване изпраща 100% от въртящия момент към задните колела.

Новото спортно купе Infiniti Q60 предлага едно наистина интригуващо преживяване, благодарение на уникалния баланс между комфорта при пътуване и динамичното управление. Новата опция за адаптивно окачване Dynamic Digital Suspension на Infiniti е проектирана за осигуряване на прецизен контрол и ненадминат комфорт при пътуване. Технологията извлича максималното при запазване на истинско спортно поведение.

  Таблото е насочено към водача, а на централната конзола има два големи сензорни екрана – за навигацията и функциите.

Мощността се предава през задните колела на Q60 и осигурява агресивно и динамично пътно поведение в завоите. Директното адаптивно кормилно управление от второ поколение, познато от седана Infiniti Q50, предлага по-добро усещане и обратна връзка по отношение на управляемостта на Q60, а селекторът за режимите на работа предоставя на водачите възможността да изберат един от режимите на шофиране Standard, Snow, Eco, Sport и Sport+ или да персонализират точните нива на реакция и усещане за пътя, според собствените им предпочитания, в режима Customize.

Ергономичните седалки осигуряват оптимална странична опора, за да се предотврати изкривяване на гръбначния стълб.

Световната премиера на новото спортно купе Infiniti Q60 идва в момент на бърз растеж за марката в Европа, в разгара на интензивна глобална продуктова кампания. През миналата година Infiniti продаде рекорден брой нови автомобили – 215 250, което на практика я прави най-успешната година в историята на компанията. Заедно с Q60, в Детройт Infiniti показва и обновени версии на спортния седан Q50 и кросоувъра QX60.

 
 
 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Peugeot 308 GTi е най-бързият лъв на пътя

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Обозначението GTi е от особено значение за Peugeot, тъй като именно него носят най-бързите модели на френската марка. Първият модел в спортното семейство е легендарното Peugeot 205 GTi от 1983 г., а за последвалите 35 години са произведени почти 1 милион спортни модели, носещи логото GTi. През 2015 г. беше представен най-новият спортист в гамата - Peugeot 308 GTi, а неотдавна моделът беше обновен.

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.