Снимки

Американците от Cadillac представиха на „Конкурса за елегантност” в Пебъл Бийч новия си дизайнерски прототип Escala, с който разкриват как ще изглежда бъдещия флагман на марката. Новата дизайнерска студия представя тенденцията към модернистично външно и вътрешно оформление на американската лимузина. С новата дизайнерска студия Cadillac за пореден път ще затвърди позициите си в луксозния сегмент. Лимузината Escala стъпва на огромни 22-цолови джанти, впечатлява с импозантна каросерия с дължина 5,35 метра, ширина 1,95 метра и височина 1,46 метра и невероятно междуосие от 3,23 метра.

Лимузината е с импозантна каросерия с дължина 5,35 метра и стъпва на огромни 22-цолови джанти.

Външният вид на Cadillac Escala се характеризира с изчистени линии, като прототипът ясно очертава дизайнерската посока на американската марка. Стила на новата предна част отново залага на вертикалните светодиодни фарове, но комбинирани с OLED елементи. Радиаторната решетка е триизмерна.

Пред водача е новият кокпит с трилъчев волан, облицовка от фино дърво, кожа и текстил с OLED екрани.

Интериорът на Cadillac Escala впечатлява с двуполюсната си концепция. Отпред всичко предразполага към активно шофиране, а отзад е мястото за почивка и бизнес дела. Пред водача е новият кокпит с трилъчев волан, облицовката е от фино дърво, кожа и текстил с OLED екрани, които обединяват всички функции. На гърба на предните седалки са разположени два сгъваеми таблета, предназначени за пътниците отзад.

Благодарение на огромното междуосие от 3,23 метра, отзад има много място за почивка или бизнес дела.

Прототипът Cadillac Escala е базиран на новата платформа със задно задвижване, която използва и моделът CT6. За задвижването на Escala се използва новият 4,2-литров битурбо V8 бензинов двигател, чиято мощност все още не е обявена.

На гърба на предните седалки са разположени два сгъваеми таблета, предназначени за пътниците отзад.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Пълна електрификация готвят шведите през следващото десетилетие

Новото Volvo S60 идва без дизелов двигател

Пълна електрификация готвят шведите през следващото десетилетие

Новото Volvo S60, чиято световна премиера предстои тази година, ще бъде първият модел на шведската компания, който ще се произвежда без дизелов двигател, като част от дългосрочната стратегия за бъдеще без традиционните двигатели с вътрешно горене. Това е следващата стъпка от глобалната стратегия за електрификация на шведския автомобилен производител. Всички нови модели на Volvo от 2019 г. ще бъдат оборудвани само с хибридна технология или с изцяло електрическо задвижване.

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

Jaguar F-PACE SVR е всъдеход и спортист в едно

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

За тези, които искат да притежават едновременно всъдеход и спортен автомобил, британците от Jaguar предлагат своя бестселър F-PACE SVR, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор и чудовищна мощност от 550 к.с. Благодарение на огромния въртящ момент от 680 Нм, спортният SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната му скорост е 283 км/ч.

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.