Снимки

Цените на роуминга за Сърбия и Македония намаляват през август, а решение за по-ниски цени на разговори и за останалите държави от Западните Балкани може да се постигне в рамките на БГ председателството, обяви пред журналисти министърът на транспорта Ивайло Московски.

На ниво мобилни оператори от трите държави вече се работи активно за подписване на споразумения, увери Московски. „В пълен синхрон сме с българския еврокомисар Мария Габриел, на която по-ниските цени в региона са лична инициатива“, допълни транспортният министър.

Припомняме, че през февруари беше подписан Меморандум на ниво правителство за отпадане на таксите за роуминг за страните от Западните Балкани. Това даде възможност на телеком операторите да подпишат споразумение и помежду си, за да се намалят цените.

По-ниските цени за разговори са част от приоритетите по време на председателството ни с цел популяризиране на цифровите политики на ЕС със страните от Западните Балкани. Останалите са за широколентов интернет и високоскоростна трансгранична свързаност.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Руснаците по-рядко дебнат за промоции

Руснаците по-рядко икономисват пари и следят за промоции и отстъпки по-магазините, но причината, е че по-рядко ходят по магазините или го правят със списък в ръка, търсейки само каквото им е необходимо, без да се поддават на емоциите си, пише „Прайм”.

САЩ обмислят въвеждането на мита до 25% за вносните автомобили

Белия дом обмисля въвеждането на нови мита в размер до 25% за вносните автомобили, съобщава „Прайм”, като се позовава на публикация в Wall Street Journal. Вашингтон мотивира мярката със съображения за националната сигурност.

Фирми с бонуси срещу ЕГН-то

Фирми заливат електронните пощи на свои потенциални клиенти и контрагенти с мейли. Магазини за дрехи, техника, банки и туроператори са подели акция преди 25 май с предложения за участие в томболи и отстъпки само и само да се съгласим да получаваме оферти и след влизането на новия регламент за защита на личните данни (GDPR). В противен случай фирмите ще трябва да спрат да ползват данните ни, да ги заличат цялостно или частично, както и преноса им.