Снимки

Автомобилното изложение в Париж се превърна в трибуна за една много важна крачка в развитието на Mercedes-Benz. Във френската столица германците лансират своята нова марка за електрическа мобилност, наречена EQ. Новата марка на Mercedes-Benz обхваща всички аспекти на електрическата мобилност и се простира отвъд самия автомобил. Новият бранд EQ предлага всеобхватна система от продукти на електрическа мобилност, услуги, технологии и иновации. Спектърът обхваща от електрически автомобили до домашни зарядни станции и устройства за акумулиране на енергия. Първият сериен модел на EQ ще бъде лансиран в SUV-сегмента преди края на това десетилетие. Германците започват продуктова стратегия, която цели постепенно да разшири портфолиото на Mercedes-Benz с електрически модели. Гамата на EQ ще обхваща всички бъдещи електрически автомобили с батерия както и съпътстващите продукти и услуги от марката. По този начин се създава лесен и удобен начин за клиентите да се ориентират в постоянно растящото портфолио.

Автономният пробег на прототипа Generation EQ с пълно зареждане на батериите достига 500 км.

Представянето на новия бранд от Mercedes-Benz е съпътствано от появата на близкия до производство концептуален кросоувър Generation EQ, който прави своята световна премиера в Париж. Той е нова автомобилна генерация с отличителен дизайн. Премиерата на Generation EQ демонстрира, че атрактивните и високо ефективни електрически автомобили скоро ще имат доминиращо присъствие по улиците. С вид на спортно кросоувър-купе, Generation EQ е пионерът в една напълно нова генерация автомобили с електрическо задвижване на батерия.

Кросоувърът се задвижва от два електромотора на предната и задната ос със сумарна мощност до 300 кВт.

Новото поколение електрически автомобили ще бъде на специално разработена модулна архитектура, която може да се променя във всяко отношение и да се използва за всички модели. Тя може да се прилага за цялата гама на марката - всъдеходи, седани и купета. Междуосието и широчината на платформата могат да бъдат променяни. Автономният пробегът на Generation EQ достига 500 километра. Той се задвижва от два електрически мотора на предната и задната ос, които произвеждат в зависимост от конфигурацията максимална мощност до 300 кВт.

Стилово всички модели на марката EQ ще бъдат с интегрира решетка и светодиоди на черен фон отзад.

С концептуалния автомобил се лансира напълно нова стилистика. Бъдещите електрически модели с батерия ще имат своя собствена отличителна естетика. Тя включва нова форма на радиаторната решетка с ново оформление на светлините. Интериорът също се отличава с нов дизайн. Изцяло нова е и концепцията за управление и визуализация в Generation EQ, която разчита на сензорни повърхности, като са останали единствено традиционните за Mercedes-Benz бутони за управление на седалките.

Кокпитът е изцяло насочен към водача, като фокусът е върху семплите сензорни бутони.

Кокпитът е изцяло насочен към водача, като фокусът е върху семплите сензорни бутони. Дигиталното управление различава Generation EQ от познатата логика на днешните автомобили и дава поглед в бъдещето интерактивно управление на Mercedes-Benz. Бъдещите модели с наименованието EQ въплъщават най-съществените постижения в електрическата мобилност – привлекателен дизайн, удоволствие от шофирането, практичност и максимална сигурност, типични за всеки модел произведен от създателя на автомобила Mercedes-Benz.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Renault Megane R.S. завива с четири колела

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Конструкторите от Renault отдавна са се доказали в създаването на спортни версии на популярните си модели. Още през 60-те години на миналия век французите пускат спортното Renault 8 Gordini, а през 1980 г. пред света е представено знаменитото Renault 5 Turbo. От 1994 г. насам с подготовката на спортните модификации се занимава специалното подразделение Renault Sport. Едно от най-известните му творения е Megane R.S.

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.