Снимки

Докато стотици инженерни екипи от студенти от цял ​​свят, дори България, се съревноваваха, създавайки прототипи на Hyperloop капсули, има компании, работещи върху изграждането на пълноценен бизнеса на гърба на футуристичната транспортна система. Това ще прави и новата компания Arrivo, ръководена от бивши инженери от SpaceX.

В управлението на Arrivo е Броган БамБроган, чието име и лице станаха известни, когато ръководеше настоящия конкурент Hyperloop One. БамБроган бе съосновател и ръководител на технологичния отдел в Hyperloop One и също така старши инженер в SpaceX в продължение на десетилетие. БамБроган и Hyperloop One се разделиха след съдебна битка, но машинния инженер остана привърженик на идеята за изпращане на хора и товари във вакуумни тръби със скоростта на звука.

Сред тези, които са го последвали в Arrivo са съоснователите Нима Бахрами, Кнут Зауер, Уилям Мълхоланд, Дейвид Пендъргаст, всички част от екипа на Hyperloop One. Съосновател е и бившия старши инженер в SpaceX, Джейдън Смит, като така БамБроган има изобилие от експерти на негово разположение. Значението на името Arrivo, което на италиански значи пристигане, показва целта на компанията да предоставя безпроблемно пътуване.

"Защо да пътуваме, когато можем да пристигнем?" пита БамБроган, не е сигурно какво точно има предвид с това, но човекът е прекарал десетилетие изстрелвайки ракети в космоса, така че може би знае нещо, което ние не знаем.

Компанията планира да има силен инженерен екип от 30 души до юни и 70 до 80 служителя до края на 2017 г. Компанията има планове и за създаването на два тестови полигона, един от които ще бъде в САЩ и ще генерира приходи от проекти и експлоатация в рамките на три години.

Освен Hyperloop One и Hyperloop Transportation Technologies работи по реализирането на транспортната система. Двете компании се явиха самостоятелно на съревнованията за Hyperloop капсула на SpaceX, чийто изпълнителен директор Илон Мъск измисли идеята преди няколко години.

Ако всичко това изглежда объркващо, това е, защото никой не притежава Hyperloop, по същия начин, както никой не е собственик на концепцията за магистрали, железопътни линии или подлези. Така че в този смисъл, колкото повече конкуренция в съревнованието за създаването на това, което Мъск нарича „пети вид транспорт", толкова по-добре.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Google актуализира Street View за България

Google пуска колите си отново по улиците на страната, за да актуализира локалните данни в популярното приложение Maps. Този път ще се фокусират върху получаване на по-актуална информация за свързването на пътища между градовете.

Samsung нова версия своя лаптоп таблет

Процесори от Intel и задна камера за новия Chromebook Plus

Samsung нова версия своя лаптоп таблет

Samsung представи втора версия на преносимия си лаптоп / таблет Chromebook Plus. V2 запазва 360-градусовата панта за режим таблет или лаптоп, разполага със стилус за писане на бележки или рисуване по сензорния екран и предлага разширение на паметта на съхранение с microSD карта.

Магнитно мастило задвижва предметите

3D отпечатани магнитни предмети променят формата си

Магнитно мастило задвижва предметите

Скоро, ще е възможно, малки, свиващи се, биомедицински роботи да се придвижват в човешкото тяло, без да бъдат прикрепени към външно захранващо или управляващо устройство. Наскоро учени постигнаха това, благодарение на технология за 3D печат, с която произвеждат устройства, реагиращи на магнити.