Снимки
В Европа вече има много потомствени азиатци, които са родени и израснали тук, само имената им остават различни. Подобен е случаят с второто поколение на Hyundai i20. Новият модел е разработен и развит в Европа, а подобреният дизайн, водещото в класа си интериорно пространство и множеството технологични иновации подчертават как той посреща нуждите на европейските потребители. С представянето на новия i20 корейците от Hyundai продължават успешното си присъствие в европейския В-сегмент. Популярността на първото поколение на i20 го превърна в един от най-добре продаващите се автомобили на компанията на Стария континент. Основната цел на новия модел е да разкрие качествата на Hyundai пред още по-широка аудитория и да потвърди позицията на марката като истински европейски автомобилен производител.
Европейският екип от дизайнери на Hyundai е създал забележителна предница със смел естетически външен вид. Изправената трапецовидна решетка с шестоъгълни клетки и хромирана рамка е свалена в долната част на колата от дизайнерски и инженерни съображения. Тясна решетка свързва предните светлини, които включват фарове с двойна функция, светодиодни дневни светлини и LED габарити. Най-отдолу е поставен голям въздухозаборник, който се стеснява в централната си част и обединява предните светлини за мъгла. Полегатият преден капак подчертава мощното излъчване на колата. В профил каросерията има единичен страничен ръб по дължината на хечбека, изваяни панели, а високата средна линия се вписва в основата на вратите. В задницата на новия Hyundai i20 прави впечатление черната С-колона с бляскаво покритие, която създава усещане, че таванът се носи над нея. Криловидните задни светлини са интегрирани във вратата на багажника, а дизайнът на вътрешните LED фарове е с формата на бумеранг. Вратата на багажника е оборудвана със спойлер и трета стоп-светлина, а в долната си част завършва плавно, преминавайки в солидната броня с вградени фарове за мъгла.
С междуосие от 2,57 м, новият Hyundai i20 е по-дълъг е от предшественика си с 45 мм и представя на европейските потребители
най-просторния салон в сегмента
Ефективното усвояване на пространството създава комфортен салон за петима възрастни пътници. Предните седалки предлагат добра странична опора и са удобни и за по-едри шофьори, благодарение на специалните профилни облегалки. Мястото отзад също е доста прилично, особено за хора със среден ръст. Интериорът е обзаведен на високо ниво. Оборудването съчетава наличието на текстил и кожа, а пластмасата е приятна на допир, като повечето повърхности са гумирани. В салона са използвани два цвята с различни комбинации. Тъмната черна част на предния панел контрастира със светлокафява гарнитура на таблото. Автомобилът е оборудван с мултифункционален волан с отопление, големи и ясни скали на оборотомера и скоростомера, а също и борден компютър с 3,5-инчов монитор. В стандартното обзавеждане хечбекът има възможност за свързване на смартфон, аудиосистема CD/MP3 и климатик. Срещу доплащане може да получите автоматичен климатик и мултимедийна система със 7-инчов сензорен дисплей. Багажният обем от 326 л е водещ в сегмента, а при необходимост от повече товарно пространство можете да сгънете задните облегалки и да получите до 1042 л.
Новият Hyundai i20 се предлага на българския пазар с три бензинови двигателя и два турбодизелови мотора. Бензиновите са 4-цилиндрови с работен обем 1,25 л и мощност 75 и 85 к.с. Двигателите се комбинират с 5-степенна ръчна скоростна кутия. Третият бензинов агрегат е с работен обем 1,4 л и развива мощност 100 к.с. Той е съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия или с автоматична трансмисия с 4 предавки. Дизеловите агрегати са 1,1-литров 3-цилиндров мотор със 75 к.с. и 4-цилиндров
турбодизел 1.4 CRDi със мощност 90 к.с.
И двата агрегата са съчетани с 6-степенна ръчна предавателна кутия. Особено внимание заслужава 1,4-литровия турбодизелов двигател с 90 к.с., които се усещат като значително повече, най-вече при ускоряване от място. За еластичността на мотора се грижи сериозният въртящ момент от 240 Нм, наличен в интервала от 1500-2750 об./мин. С избор на подходяща предавка двигателят е пъргав и новият Hyundai i20 спринтира динамично на светофарите и при изпреварване. В същото време при скорост 120-130 км/ч на магистрала, моторът работи в икономичен режим под 2000 оборота и постига среден разход в комбиниран цикъл от 4,1 л/100 км. Второто поколение на хечбека Hyundai i20 е построено на нова съвременна платформа и вози много по-комфортно от предшественика си, създавайки впечатление за автомобил от по-висок клас. Окачването изглажда малките неравности и колата преминава без сътресения през дупките и легналите полицаи. Кормилното управление е информативно, контролът в завои е много добър, а шофирането в града е приятно.
Hyundai i20 1.4 CRDi
1,4-литров 4-цилиндров турбодизел
90 к.с. максимална мощност при 4000 об./мин
240 Нм въртящ момент при 1500-2750 об./мин
12,1 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч
175 км/ч максимална скорост
4,1 л/100 км среден разход на дизел
106 г/км емисии на СО2
27 990 лева цена модела
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic Type R бие свръхдоза адреналин

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic се произвежда от 1972 г., а спортната версия на модела с означение Type R се появи през 1997 г. Петата генерация на Civic Type R се доказа като най-бързият сериен модел с предно предаване на планетата, след като постигна най-доброто време от 7 минути и 43,8 секунди на „Северната дъга” на пистата „Нюрбургринг”. Сега горещият японски хечбек вече се предлага и у нас, а цената му започва от 70 990 лева.

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Peugeot 508 SW се вдъхнови от Shooting Break

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Само няколко месеца след лансирането на изцяло новото Peugeot 508, французите представиха и версията комби. Новото Peugeot 508 SW черпи вдъхновение от света на моделите с каросерия Shooting Break – комби с три врати. Дизайнът впечатлява със снижения спортен силует и съчетава елегантна външност и функционален интериор с щедро пространство за пътниците и голям леснодостъпен багажник. Новото Peugeot 508 SW ще бъде представено на автомобилния салон в Париж през тази есен и ще бъде пуснато в продажба в Европа през януари 2019 година.

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

Audi Q8 завладява с експресивен дизайн и елегантен интериор

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

В технологичния център на Китай – град Шенжен, дебютира новият модел Audi Q8. Спортният кросоувър съчетава елегантността на луксозното купе с четири врати с практичната функционалност на голям SUV. Новото Audi Q8 е сигурен партньор за пътуване и удоволствие, благодарение на солидното си качество, богатото оборудване, свързаността с широк обхват и достатъчно голям пътен просвет и система за двойно задвижване, които да му предоставят отлично сцепление и възможност за движение извън пътя.