Снимки

Новото Volvo ХС40 ще бъде първият автомобил на компанията, който ще се задвижва от 3-цилиндров двигател в 91-годишната история на шведската марка. Изцяло новият 1,5-литров 3-цилиндров бензинов двигател Drive-E с директно впръскване е вътрешна разработка, базиран на модулния дизайн на 4-цилиндровите двигатели Drive-E на Volvo. Първият 3-цилиндров агрегат се комбинира с 6-степенна ръчна скоростна кутия. Опционална 8-степенна автоматична трансмисия ще бъде представена през 2019 г. Новият двигател ще излиза от същата производствена линия като 4-цилиндровите бензинови и дизелови мотори на компанията.

Изцяло новият 1,5-литров 3-цилиндров бензинов турбомотор с директно впръскване е много компактен.

Компактният дизайн на двигателя осигурява така желаната гъвкавост за да представи на клиентите на марката Volvo още по-голям избор от опции за задвижване. Новият 3-цилиндров двигател е предварително проектиран с възможност да се интегрира в автомобилите на Volvo с хибридната технология Twin Engine Plug-in Hybrid.

На по-късен етап, освен с хибриден двигател, ХС40 ще се предлага и с изцяло електрически двигател. Настоящият турбодизелов двигател D3 на Volvo със 150 к.с. и бензиновият турбомотор Т4 със 190 к.с. също ще се предлагат за задвижването за новото ХС40.

Отвътре версията Inscription предлага характерната кристална ръкохватка на скоростния лост.

Клиентите на Volvo ХС40 могат да избират между различни нива на оборудване, като сега към настоящите нива Momentum и R-Design се добавя и луксозната версия Inscription. Версията Inscription предлага богат избор между 18, 19 и 20-инчови алуминиеви джанти, а отвътре са внедрени атрактивните декоративни елементи, познати от интериора на XC60. Собствениците на новото Volvo ХС40 могат допълнително да подчертаят своята индивидуалност с комплект аксесоари като декоративни решетки от неръждаема стомана и двойни ауспухови тръби.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.