Снимки

След като през миналата година Audi представи новите поколения на флагмана A8 и спортния A7 Sportback, на автомобилния салон в Женева престижната германска марка продължава своята моделна офанзива в луксозния клас и представя новото издание на Audi A6. Новият елегантен седан се представя убедително като най-всестранния талант в своя пазарен сегмент, съчетавайки най-модерните цифрови решения, комфорт и спортна динамика. В рамките на международното изложение в Швейцария, Audi разкрива и прототипа на първия сериен SUV с изцяло електрическо задвижване. Динамичният модел съчетава пространството и комфорта, типични за луксозните автомобили с автономен пробег, подходящ за по-дълги пътувания.

Осмото поколение на успешния луксозен седан Audi A6 представя многобройни нововъведения в своя пазарен сегмент и е по-гъвкав и функционален от когато и да било преди.

Със своите напрегнати повърхности, чисти ръбове и удивителни линии, А6 излъчва спортна елегантност.

Високотехнологичният и елегантен модел е забележителен посланик на новия стилистичен език на марката Audi. Със своите напрегнати повърхности, чисти ръбове и удивителни линии, той излъчва дух на спортна елегантност, модерни технологии и първокласно качество. Оформлението на вътрешното пространство при него се фокусира последователно върху изцяло цифровата система за управление на функциите и налага най-новите тенденции в този сегмент от пазара. Системата MMI touch response с тактилна и звукова обратна връзка осигурява бърза и интуитивна работа при управление на различните функции в автомобила, а разширените възможности и решения за комуникационна свързаност и асистенция на водача предлагат още по-високо равнище на сигурност и удобство.

Ярки акценти сред асистиращите системи за водача са функцията за пилотно паркиране и гариране на автомобила, както и адаптивният асистент за шофиране, които ще разширят гамата на допълнителното оборудване на модела през настоящата година.

Острите контури над калниците в профила различават съществено осмото от седмото поколение на Audi А6.

Той подкрепя шофьора в управлението на автомобила в надлъжна и напречна посока, и помага за поддържането на лентата на движение дори в тесни улици и стеснени поради ремонт пътни участъци. Новото Audi A6 е оборудвано с динамична система за управление на всички колела, а радиусът на завой на седана е намален с до 1,1 метра.

При пазарната премиера на модела в Европа, Audi ще предлага новия седан A6 с два двигателя с отлични работни характеристики - 3.0 TFSI с максимална мощност 340 к.с. и 3.0 TDI с максимална мощност 286 к.с. Всички двигатели са оборудвани серийно с „мека” хибридна система, осигуряваща допълнителен комфорт и енергийна ефективност. Новото Audi A6 ще се произвежда в завода на марката в германския град Некарсулм и ще дебютира на пазара с високо ниво на серийното оборудване през юни 2018 г.

Прототипът Audi e-tron е със специално разработен дизайн, а на щанда е покрит с маскировъчно фолио.

Прототипът Audi e-tron предлага поглед към първия изцяло електрически модел на марката с четири кръга, който използва електрическа система за задвижване с високо напрежение. Зад наелектризиращата му външност се крие престижен спортен SUV с достатъчно пространство за пет души и много багаж. Бъдещите клиенти на модела ще могат да се насладят на чисто електрическа мобилност без никакви компромиси и дискомфорт, благодарение на електрическото задвижване Quattro, подходящият за дълги пътувания автономен пробег и разнообразните възможности за зареждане на акумулаторните батерии.

Кросоувърът Audi e-tron предлага поглед към първия изцяло електрически модел на марката с четири кръга.

Серийната версия на прототипа Audi e-tron ще може да използва електрозахранването в станции за бързо зареждане със зарядна мощност до 150 кВт. Благодарение на тази възможност, луксозният SUV ще бъде напълно готов за следващия етап от дългото пътешествие само след 30 минути. Преди европейската пазарна премиера на новия модел в края на годината, стотици негови развойни прототипи ще преминат тежки изпитания в екстремни условия по целия свят.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.