Снимки
Няма само китайците да удрят цялата световна икономика с износа си. И ние можем да сме полезни, особено на тях. Оказва се, че в Поднебесната империя било по-евтино да убиеш пешеходец, вместо само да го сгазиш, та затова шофьорите с дръпнати очи честичко връщали назад, за да доубият човека, който са сгазили. Нашите водачи нямат проблем. Те не са като китайците. Още от първия път си свършват работата, а не я претупват. Та, ако залеем китайския пазар с наши джигити, хем ще си намалим загиналите у нас, хем ще спомогнем и за доразвиването на китайската икономика. Все пак българският шофьор е популярен с непредпазливостта си. Той не гледа себе си, та какво остава за останалите участници в движението. За нас това е бич, но за китайците ще се окаже манна небесна. Дори могат да ползват нашите за матрица и да ги пуснат в масово производство. Така ще завладеят и нишата с търговия на оръжие, защото българския водач си е като масов убиец. Страната ни дава повече жертви на пътя заради него, отколкото по време на война. Можем и да правим бартер. Джигити срещу мартеници, тъй като китайците са вещи и в направата на нашите традиционни накити. Така бабите, които ги продават, ще могат да ги купуват по-евтино и няма да се налага да се вдигат пенсиите, тъй като ще се опаричат през март месец и ще си имат за цяла година. Това ще подобри и родната икономика. Да не говорим, че ходенето и шофирането по улиците ще стане удоволствие, след като ги няма летящите безумци, които свиркат, псуват и хвърлят фасове, докато се опитват да те убият или сами да сложат край на живота си. При износа обаче трябва да се помисли и за облекчена процедура, защото със сигурност ще има голям наплив от желаещи да заминат на гурбет. По този начин и няма да има така популярното изтичане на мозъци от страната ни, защото какво по-хубаво от това да ти плащат, че нямаш акъл в главата.
С износа на джигити ще намалим и популацията им у нас. Няма да има кой да дава лош пример на младите шофьори, които си мислят, че това е правилният и модерен начин да се кара. Няма да има паркирани по местата за инвалиди коли, няма да има качени на тротоарите автомобили, няма да има линейки, който през нощта, когато София е празна, да минават през зелените релси. Общо взето, всичко ще стане песен. Ако успеем при износа да договорим и внос на някой и друг водач от Германия, но кореняк германец, а не придошъл от Близкия изток майстор на кебап, то тогава ще можем напълно да култивираме българския шофьор. Той ще започне да спира на пешеходни пътеки, да кара само в своята лента, а не да завива на ляво от крайно дясното платно, ще спазва ограниченията за скоростта и няма да си мисли, че с 20 лева ще може да реши всеки един свой проблем на пътя.
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Eнергийни сюжети или каква е връзката между леда, електричките и "Белене"

Явно последната седмица на петия месец от нашето председателство на Съвета на Европейския съюз ще протече под знака на две важни визити на български политици в Русия: отминалата вече среща на президентите на двете страни в Сочи и предстоящата среща на българския премиер с руския президент и с други официални лица на 30 май в Москва.

Побойниците от фейсбук

Късно следобед в събота до читалището в кв. "Гривица" в Шумен убили с нож млад мъж, баща на три деца. На пръв поглед мнозина биха отвърнали глава - битова свада на границата на квартала с циганската махала, някак си дежавю, което не предизвиква съпричастност. Можеше да си продължим с обърната глава, ако не беше цялата съботна активност на убиеца в социалните мрежи.

Вечната сила на пазарлъка

 Промениха се светът, хората и техните нрави. Няма го умилителния пазарлък от времето на Любен-Каравеловите герои. Дигиталната епоха иска своето.