Снимки

На автосалона в Лос Анджелис дебютира третото поколение на Mercedes-Benz CLS. Това никак не е случайно, тъй като САЩ е най-големият пазар на модела. Третата генерация на CLS продължава новата дизайнерска стратегия на Mercedes-Benz с отличителни изчистени форми и линии. В същото време дизайнът е препратка към непреходния дух на първия CLS, който създаде сегмента на купетата с четири врати и бързо превърна модела в дизайнерска икона.

Новият Mercedes-Benz CLS излъчва самоуверен спортен дух, предлага впечатляващ комфорт в комбинация с вълнуващи технологии на борда, заимствани от новата S-класа. Коефициентът на въздушно съпротивление от 0,26 e доказателство за впечатляващата аеродинамика на модела.

Новите задни светлини са с ромбоидни форми, а в дифузьора са интегрирани двете ауспухови тръби.

Новият Mercedes-Benz CLS е разпознаваем по изчистените линии и ясни контури на каросерията. Радиаторната решетка е по-широка, предните фарове са триъгълни, а задните светлини впечатляват със съвсем различните и непознати за марката форми. Интериорът на новия CLS взима най-доброто от марката и най-вече използва новите технологии от последната S-класа. Пред водача се виждат двата 12,3-инчови дисплея с висока разделителна способност. В новия CLS хармонично са съчетани кожа и дърво, като клиентите могат да избират между 64 цвята за осветлението на салона. Интериорът предлага пищен лукс и първокласен комфорт за четирима пътници, а обемът на багажника от 520 литра е достатъчно голям за куфарите им.

Интериорът предлага първокласен лукс и комфорт за водача и пътниците, както и 64 цвята за осветлението.

За задвижването на новия Mercedes-Benz CLS се предлага богата гама от изцяло нови 4- и 6-цилиндрови бензинови и дизелови турбодвигатели, както и хибридна версия. Моделът CLS 350 d 4Matic се задвижва от 6-цилиндров турбодизелов мотор с мощност 286 к.с. и 600 Нм, а по-мощния CLS 400 d 4Matic е с 340 к.с. и 700 Нм. Хибридният модел CLS 450 4Matic комбинира 3,0-литров 6-цилиндров редови бензинов двигател с 367 к.с. с електромотор, генериращ още 22 к.с. и 250 Нм. Новият електромотор EQ Boost подпомага двигателя с вътрешно горене при ускорение, като добавя тяга от още 250 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,8 секунди.

В луксозния салон хармонично са съчетани кожа и дърво, а пред водача са двата 12,3-инчови дисплея.

Новият Mercedes-Benz CLS може да се оборудва с регулируемо въздушно окачване. В модела са внедрени и най-новите технологии, познати от новата S-класа, като безпилотните системи за управление и безопасност. Новият CLS може да се движи със зададена от водача скорост, да спазва дистанция в трафика, да спира сам при опасност на пътя, да завива самостоятелно, както и да се паркира абсолютно автономно. Третото поколение на Mercedes-Benz CLS ще бъде на пазара у нас през март 2018 година. „Нетърпеливи сме за новия CLS - един от най-успешните модели в портфолиото на Mercedes-Benz. Убедени сме, че с третото поколение на модела ще зарадваме не само лоялните почитатели на марката в България, но ще привлечем и нови клиенти”, сподели Ролф-Юрген Заерле, главен изпълнителен директор на „Силвър Стар”, официален представител на Mercedes-Benz за България.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

Honda Civic Type R постави рекорд на пистата „Силвърстоун”

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

След като постави два рекорда - на френската писта „Маникур” и на белгийската „Спа-Франкоршамп”, най-бързият хечбек с предно предаване Honda Civic Type R Challenge 2018 записа още едно рекордно постижение, този път на британската писта „Силвърстоун”. С време 2 минути 31 секунди и 32 стотни, новият Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на пистата, като подобри постижението на предишното поколение на модела в същото изпитание през 2016 г.