8 са кандидатите за строителен надзор на новия обходен път на Бургас

8 са кандидатите за строителен надзор на новия обходен път на Бургас

Общо осем фирми са подали оферти в процедурата за определяне на изпълнител на строителен надзор и изготвяне на комплексен доклад при изграждането на северния обходен път на град Бургас. Това съобщават от Агенция пътна инфраструктура (АПИ).

Трасето с дължина 4.7 км, а прогнозната стойност на обществената поръчка е 825 000 лв., без ДДС.

Компаниите кандидати са „Трафик Холдинг“, обединение „Пътнадзор“, в което влизат „Пловдивинвест“ АД и „Консулт Инженерингс“ ЕООД“, друго обединение, подало оферта е „План Инвест Обход Бургас“, в което са „План Инвест Пловдив“, „Инфра Контрол“ и „Инфра Инвест“, кандидати са и „Трансконсулт – БГ“ ООД, „Строл – 1000“, „Пътинвест-инженеринг“, обединение „Бургас 2020“ с участници: „Пътконсулт 2000“ с участници , „Ен АР Консулт“ ЕООД и „Три ЕС“ ЕООД, както и „Строй Експерт Електро 2018“ ДЗЗД, в което са: „Геоексперт България“ ЕООД и „Строй тех надзор“ ЕООД.

Новият обходен път ще бъде с две платна, разделени със средна разделителна ивица, с по две ленти за движение в посока и банкети, както и локални платна. Изграждането на трасето ще започва при 230-ти км на път I-9 Сарафово - Бургас, непосредствено след Атанасовското езеро и в близост до настоящото кръстовище, ще преминава на запад, заобикаляйки езерото, а след това ще се насочва към път I-6 Ветрен - Бургас и ще завършва при 493-ти км на първокласния път при селскостопанския надлез. Новият участък ще осъществява връзка със съществуващата пътна мрежа чрез 4 възела. Индикативната стойност за строителството е близо 53 млн. лв. без ДДС, а средствата са от републиканския бюджет.

С изграждането на обходния път транзитният трафик, идващ от Варна по път І-9 и продължаващ по път І-6 Бургас – София и автомагистрала „Тракия“, ще се изнесе извън центъра на областния град за улеснение и повишаване на безопасността на пътуващите.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.