Снимки

Jaguar F-PACE е обявен официално за най-добрият и най-красив автомобил в света, след двойния си успех на наградите „Световен автомобил на годината” за 2017-а, грабвайки престижните титли „Автомобил на годината” и „Най-добър автомобилен дизайн” в света. Мощният и луксозен британски всъдеход е най-бързо продаваният модел, създаден от Jaguar, и е едва вторият автомобил, спечелил историческа двойна победа в 13-годишната история на наградите „Световен автомобил на годината”. Новият F-PACE спечели двата трофея, като срази конкуренцията във вота на 75 от най-влиятелните автомобилни журналисти от 24 държави.

F-PACE грабна престижните титли „Автомобил на годината” и „Най-добър автомобилен дизайн” в света.

Двойната награда е първият цялостен успех на Jaguar на наградите „Световен автомобил на годината”. Спортният седан XE беше финалист за титлата „Най-добър автомобилен дизайн” в света за 2016 г. F-PACE победи другите финалисти в конкурса Audi Q5 и Volkswagen Tiguan и спечели наградата „Световен автомобил на годината” за 2017 г. Журито на наградите Световен автомобил на годината се състои от влиятелни автомобилни журналисти и за да спечели наградата за най-добър автомобилен дизайн в света за 2017 година, F-PACE пребори останалите претенденти в челната тройка Mercedes-Benz S-Class Cabriolet и Toyota C-HR.

F-PACE победи другите финалисти в конкурса Audi Q5 и Volkswagen Tiguan и спечели наградата за 2017 г.

„F-PACE е проектиран и конструиран като мощен SUV с висока динамика, ежедневна практичност и дързък дизайн. Спечелването на тази награда е признание за таланта и чудесната работа на нашите екипи, които създадоха най-практичния спортен автомобил в света и най-бързо продавания автомобил на Jaguar”, каза д-р Ралф Спет, главен изпълнителен директор на Jaguar Land Rover. „F-PACE е първият ни SUV, но той е ясно разпознаваем Jaguar и това, че спечели трофея „Световен автомобил на годината” за 2017 г. потвърждава решението ни да въведем уникалните си принципи за дизайн и динамични качества в нов сектор на пазара”, допълни Иън Калъм, директор по дизайна на Jaguar.

Британската компания и нейните горди и талантливи служители заслужено празнуват победата на F-PACE.

„Jaguar направи немислимото, като първо си осигури наградата за най-добър автомобилен дизайн в света за годината и след това грабна голямата награда - трофея за световен автомобил на годината. С модела F-PACE британската компания и нейните горди и талантливи служители се изправиха пред и пребориха много по-големи и богати европейски, азиатски и северноамерикански съперници”, заяви Майк Ръдърфорд, член на журито, директор и заместник-председател на наградите Световен автомобил на годината.

У нас Jaguar F-PACE е позициониран атрактивно от вносителя „Мото-Пфое” на цена от 70 500 лева без ДДС.

F-PACE е първият SUV на Jaguar и е допринесъл за рекорден ръст в продажбите чрез привличане на нови клиенти към марката. Опциите за двигател за F-PACE варират от икономичния и иновативен 2,0-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател Ingenium до динамичния 3,0-литров бензинов V6 мотор с механичен компресор и мощност 380 к.с., който може да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 5,5 секунди. През последните 12 месеца компанията пусна на пазара три напълно нови гами и отбеляза успешен ръст за много от съществуващите си продукти. Солидният ръст в продажбите продължава и направи Jaguar най-бързо развиващата се автомобилна марка в Европа. У нас Jaguar F-PACE е позициониран атрактивно от официалния вносител „Мото-Пфое” на цена от 70 500 лева без ДДС.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.

Електрическият Niro EV минава 450 км на ток

По време на изложението за електромобили в Джеджу, Южна Корея, домакините от KIA показаха нова изцяло електрическа версия на модела Niro. Електрическият кросоувър Niro EV се зарежда в контакта и се очаква да изминава до 450 км само на ток. Европейската премиера на модела ще се състои през октомври на автосалона в Париж, а до края на 2018 година електромобилът ще дебютира и у нас.

Volvo свърза колите и камионите на пътя с облаци

Производителят на премиум автомобили Volvo Cars и водещият производител на камиони Volvo Trucks ще споделят данни в реално време чрез облачна система, която дава възможност на превозните средства да обменят информация помежду си и да предупреждават водачите за рискови участъци на пътя. За първи път Volvo Cars споделя данни, свързани с безопасността с друга компания. Сътрудничеството с Volvo Trucks е първата крачка към свързаните превозни средства, които могат да имат сериозен принос към безопасността по пътищата като цяло.