Снимки

В Солун се провежда традиционният международен туристически панаир, който тази година е със силно българско присъствие. Гърците проявяват засилен интерес към зимните ни курорти, а агенции от централна Европа се насочват към българското Черноморие. Голям интерес към туристическите дестинации на Балканите показа още първия ден на 33-тото издание на международната туристическа борса. Изложителите на панаира в Солун са над 600.

Сред българските участници са хотелиери и туристически агенции, които предлагат нови проекти за туризъм. Очаквано интересът на изложители и посетители е към зимните курорти Банско, Пампорово и Боровец. Както гърците, така и европейските участници, проявяват силен интерес към спа-дестинациите в България, религиозен туризъм и възможностите за почивка с активно спортуване. Все повече се търсят и места в България за културно-исторически и конгресен туризъм. Европейските туристически агенции се насочват към българското Черноморие.

От друга страна на изложението има и много българи, които пристигнаха специално за борсата, за да проверят възможностите  и цените за следващите сезони предимно по гръцките острови.

Гръцките туристически агенции съобщават, че българските туристи проявяват все по-голям интерес към островни дестинации за седмични почивки.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Животновъди се заканват да изливат мляко на жълтите павета (ОБНОВЕНА)

"Не можем да постигнем консенсус с министъра на земеделието, Румен Порожанов, нито за оставки, нито за компенсации". Това каза Симеон Караколев, съпредседател на Националната овцевъдна и козевъдна асоциация ( НОКА) пред журналисти заседание на Консултативния съвет по животновъдство, който се проведе днес в земеделското министерство.

Лидл България - любим работодател на 2018

Потребителите избраха Лидл България за „Любим работодател“ на 2018 г. Компанията получи най-висок потребителски вот в десетото издание на класацията „Любимите марки“ и заслужено спечели престижното отличие в категорията „Любим работодател“. В тазгодишното юбилейно издание на инициативата взеха участие над 42 200 потребители в 35 категории, които избраха своите любими марки сред 350 бранда. Това е поредното признание за Лидл България като отговорен и предпочитан работодател - в началото на годината компанията стана „Най-добър работодател в България“ за 2017 г. в класацията на консултантската компания AON.