На международното автомобилно изложение в Пекин производителят на премиум автомобили Volvo представи S90 Ambience Concept – първото сетивно изживяване в индустрията, което синхронизира визия, звук и аромат, за да зададе нова дефиниция на усещането за лукс в автомобила. Концептуалният седан S90 Ambience е базиран на свръх луксозната версия на ексклузивната лимузина S90 Excellence и се фокусира върху изживяването на пътниците на задната седалка. Те могат да персонализират атмосферата в автомобила чрез интуитивно приложение за смартфон, като изберат измежду седем визуални теми от природата, синхронизирани със звук и аромат.

Пътниците на задната седалка могат да персонализират атмосферата в колата чрез приложение за смартфон.

„Концепцията Ambience задава нова дефиниция на лукса, като го пренася отвъд материалното, създавайки автомобил, който се свързва със сетивата ви”, обясни Робин Пейдж, главен дизайнер във Volvo Cars. „Дизайнът изследва начина, по който се чувстват хората в автомобила и повлиява на настроението и благополучието им”. Визуалните елементи трансформират панорамния покрив в зависимост от зададената тема – Северно сияние, скандинавска гора, лебедово езеро, архипелаг и дъжд, всяка от които осигурява различно настроение, от пълен релакс до ободряване на сетивата. Темата „Ноктюрно” допълнително отпуска, докато темата „Свобода” внася свежест и повишава енергията.

Визуалните елементи променят панорамния покрив в зависимост от зададената тема за релакс и ободряване.

В синхрон с всяка от темите, звуците от природата се чуват благодарение на премиум аудиосистемата Bowers & Wilkins с малки високоговорители, интегрирани в подглавниците, за напълно потапяне в музикалното изживяване. Всяка от темите е съчетана с един от четирите аромата, специално създадени от производителя на луксозни парфюми Byredo. Ароматите от природата се разнасят в купето през портал в централната конзола. „Ние сме известни с нашия човешки ориентиран подход в дизайна и като лидер в съвременните технологии за безопасност”, заяви Робин Пейдж. „Концепцията Ambience отвежда този подход на следващо ниво, показвайки нашия разширен фокус върху грижата за човека, която започва с безопасността и преминава в човешкото благополучие като цяло“.

Ароматите на луксозните парфюми Byredo се разнасят в купето през портал в централната конзола.

Уникалният седан S90 Ambience е представен като концептуален автомобил, но Volvo има амбицията да го въведе като версия на производствения S90 Excellence, за да обогати предложенията си за S90, особено в Китай, който е най-големият пазар за луксозния седан S90. „Концепцията Ambience е създадена основно за китайския пазар, като контраст на болезнения проблем със замърсяването на околната среда, и ще наблегне на ценностите на нашата премиум марка в този важен регион“, обясни Мартин Андерсон, главен продуктов мениджър в отдела за специални разработки на Volvo Cars, който отговаря за гамата Excellence на Volvo.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият френски модел изглежда зашеметяващо и се движи с динамиката на спортист

Peugeot 508 прави лъвски скок в премиум сегмента

Новият френски модел изглежда зашеметяващо и се движи с динамиката на спортист

През март тази година на автосалона в Женева Peugeot представи новия си флагман, който също носи индекса 508. Предишното поколение на Peugeot 508 беше много добър автомобил, но не успя да се доближи до лидера в сегмента Volkswagen Passat. Новото Peugeot 508 прави лъвски скок напред и нагоре към премиум сегмента. Амбициите на французите са доста смели, но на първия тест-драйв на 508 се убедих, че наистина са направили страхотен автомобил, който до голяма степен превъзхожда конкурентите.

Двукратният световен шампион от Формула 1 допринесе за създаването на Nokian Wetproof

Мика Хакинен тества гуми срещу аквапланинг

Двукратният световен шампион от Формула 1 допринесе за създаването на Nokian Wetproof

Двукратният световен шампион от Формула 1 Мика Хакинен има сериозен принос за разработването на новите летни гуми Nokian Wetproof. Пилотът, който през 1998 и 1999 г. спечели най-престижното отличие в света на моторните спортове, беше от голяма полза с консултациите си по време на тестовете на този първокласен продукт с отлични характеристики. Според Мика Хакинен, новият модел на Nokian, наречен Wetproof, са безопасни и надеждни летни гуми за леки автомобили.

Модификацията i3s спринтира от място до 60 км/ч само за 3,7 секунди

BMW пусна електрически спортист за града

Модификацията i3s спринтира от място до 60 км/ч само за 3,7 секунди

През миналата година BMW представи у нас уникалния си сериен електромобил i3. Този електрически модел постави началото на една нова ера на мобилност без емисии на въглеродни и азотни оксиди. Моделът е символ на радостта от шофирането, устойчивото развитие и интелигентната свързаност в градския трафик, поради което се превърна в най-продаваният електромобил в сегмента си. Новото BMW i3 намери почитатели и в България и вече все по-често се среща по родните улици.