Снимки

Вагоните от бързия влак София – Бургас, които изгоряха преди два дни, се придвижват към жп депото в Пловдив, където експерти ще установят какви точно са били причините за пожара. Това обаче става бавно – композицията пътува повече от 16 часа заради засилените мерки за сигурност. Спира се много пъти и се правят проверки за състоянието на вагоните, съобщи бТВ.

Сериозен проблем при потеглянето на обгорелите отломки се оказали спирачките. Наложило се пристигналите специалисти на място да правят частичен ремонт.

За да се гарантира сигурността на трасето трябвало да се изчакат редовните влакове.

Началният оглед на разследващите показа,че вероятно късо съединение е причинило пожара. Комисия от Министерството на транспорта ще разследва дали влакът е бил в изправност. „Целта на моето разследване е не да има наказани и уволнени. Аз искам да установя техническата причина,която да даде възможност други такива ситуации да не се получават”, подчерта началникът й Бойко Скробански.

Комисията започва работа от понеделник в Пловдив.

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Патриарх Неофит: Обичаме братята македонци, с Божията помощ ще помогнем на църквата

Българският патриарх Неофит се надява с Божията помощ да се подпомогне процеса на признаване на автокефалността на Македонската православна църква-Охридска архиепископия, който той определи като едно „добро начинание“, съобщи БГНЕС.

858 язовира в цялата страна плачат за ремонт

Общо 858 язовира в страната са за ремонт, като се очаква укрепителните дейности да започнат скоро. Това съобщи ген. Кирил Войнов, главен директор на Главна дирекция "Надзор на язовирните стени и съоръженията към тях" пред bTV.