Шведската компания Volvo планира 50% от продажбите на автомобили до 2025 г. да бъдат електрически. Това е част от първия в индустрията ангажимент, поет от автомобилен производител през 2017 г., а именно всички нови модели на Volvo от 2019 г. да бъдат задвижвани чрез технология Mild Hybrid, Plug-in Hybrid или изцяло електрически. По този повод на автосалона в Пекин дебютира и новото Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid. Досега моделът

XC40 беше коронован за „Автомобил на годината в Европа 2018”

и вече може да се похвали с над 60 000 поръчки в световен мащаб от световната премиера в края на 2017 г. досега. На автосалона в китайската столица Volvo затвърждава позицията си на индустриален лидер в сферата на електрификацията, като показва само хибридни модели, задвижвани с технологията Plug-in Hybrid. За първи път на международно автомобилно изложение автомобилен производител представя само гамата си от модели Plug-in Hybrid. Също така за първи път Volvo представя пълната си гама от SUV-та в лицето на – ХС90, ХС60 и ХС40.

Хибридната версия на Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid ще бъде най-мощният вариант на задвижване.

Стратегията на компанията Volvo да генерира половината от продажбите си от електрически автомобили до 2025 г. я превръща в мощен играч в Китай – световният лидер на пазара за електрически автомобили. Китайското правителство планира повече от 20% от годишните продажби на нови автомобили в страната да бъдат електрически до 2025 г., което се равнява на над 7 милиона превозни средства по изчисления на местните власти.

„Миналата година обявихме стратегията си за електрификация като част от подготовката за нова ера отвъд двигателите с вътрешно горене”, заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars. „Днес ние затвърждаваме и разширяваме този ангажимент на най-големия пазар за електрифицирани автомобили. Електрическото бъдеще на Китай е и електрическото бъдеще на Volvo Cars”, допълни Самуелсон.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият френски модел изглежда зашеметяващо и се движи с динамиката на спортист

Peugeot 508 прави лъвски скок в премиум сегмента

Новият френски модел изглежда зашеметяващо и се движи с динамиката на спортист

През март тази година на автосалона в Женева Peugeot представи новия си флагман, който също носи индекса 508. Предишното поколение на Peugeot 508 беше много добър автомобил, но не успя да се доближи до лидера в сегмента Volkswagen Passat. Новото Peugeot 508 прави лъвски скок напред и нагоре към премиум сегмента. Амбициите на французите са доста смели, но на първия тест-драйв на 508 се убедих, че наистина са направили страхотен автомобил, който до голяма степен превъзхожда конкурентите.

Двукратният световен шампион от Формула 1 допринесе за създаването на Nokian Wetproof

Мика Хакинен тества гуми срещу аквапланинг

Двукратният световен шампион от Формула 1 допринесе за създаването на Nokian Wetproof

Двукратният световен шампион от Формула 1 Мика Хакинен има сериозен принос за разработването на новите летни гуми Nokian Wetproof. Пилотът, който през 1998 и 1999 г. спечели най-престижното отличие в света на моторните спортове, беше от голяма полза с консултациите си по време на тестовете на този първокласен продукт с отлични характеристики. Според Мика Хакинен, новият модел на Nokian, наречен Wetproof, са безопасни и надеждни летни гуми за леки автомобили.

Модификацията i3s спринтира от място до 60 км/ч само за 3,7 секунди

BMW пусна електрически спортист за града

Модификацията i3s спринтира от място до 60 км/ч само за 3,7 секунди

През миналата година BMW представи у нас уникалния си сериен електромобил i3. Този електрически модел постави началото на една нова ера на мобилност без емисии на въглеродни и азотни оксиди. Моделът е символ на радостта от шофирането, устойчивото развитие и интелигентната свързаност в градския трафик, поради което се превърна в най-продаваният електромобил в сегмента си. Новото BMW i3 намери почитатели и в България и вече все по-често се среща по родните улици.