Снимки

Четири години след премиерата на прототипа Lexus LF-LC Concept, японската компания зарадва автомобилните ентусиасти и лоялните си клиенти със серийната версия на луксозното спортно купе, което вече носи името LC 500. Изцяло новото спортно купе на японците съблазнява с експресивен дизайн и атлетични пропорции, както и с впечатляваща динамика. Новият Lexus LC 500 представлява символ на постиженията, плод на тясното сътрудничество между дизайнерските и инженерни екипи на марката.

През цялото време проектът Lexus LC 500 е бил движен от силно привлекателния дизайн на концепцията LF-LC и инженерните екипи са работили неуморно да открият нови решения, които да позволят възможно най-голямо сходство между концептуалния и серийния автомобил. Новият LC 500 символизира началото на нова фаза в развитието на марката Lexus с промените в инженерните процеси и дизайнерска идеология.

Атлетичният профил е с динамичен полегат покрив, а отзад искрят тънки светодиодни светлини.

От пръв поглед се вижда, че съвместната работа на дизайнерските и инженерни екипи е много успешна, имайки предвид колко голяма част от външния вид на прототипа LF-LC е пренесен в серийния модел LC 500. Новото спортно купе споделя голяма част от дизайнерските елементи, пропорции и визуален ефект, познати от концептуалния автомобил. Екстериорът на LC 500 грабва вниманието с атлетичната си аеродинамична форма, изваяни и емоционални линии, преливащи в стъклен или карбонов таван, създаващ ниска, широка и респектираща визия. Отпред LC 500 представя смела интерпретация на запазената марка на Lexus с вретеновидна решетка и тройни LED светлини с едни от най-тънките лещи в автомобилната индустрия. Атлетичният профил се отличава с динамичен полегат покрив, порещ вятъра силует, дълго междуосие с компактни преден и заден надвеси и ниско разположен преден капак. Отзад тънките многопрофилни светлини създават уникален триизмерен ефект.

Пред погледа на водача е големият оборотомер, а на централната конзола е огромният екран.

Интериорът на Lexus LC 500 е повлиян от подчертано динамичния лукс на външността. Усещането за цялостен фокус върху кокпита в комбинация с ненадмината изтънченост на сглобката създават усещането за лукс и удобство. Позицията на водача е съобразена така, че да създаде отлична предпоставка за спортно шофиране, давайки възможност за бързо приспособяване към автомобила посредством по-интуитивно управление.

Позицията на водача и седалките с изразени странични опори са направени за спортно шофиране.

В новото луксозно спортно купе Lexus LC 500 прави премиера нов мултимедиен пакет Lexus 2017, който ще представи по-бърз и по-гъвкав софтуер, позволяващ бъдещи подобрения и индивидуален интерфейс. Пътниците ще могат да се наслаждават на звука на аудиосистема Pioneer като стандартно оборудване, а като опция се предлага премиум аудиосистема Mark Levinson.

Под предния капак на Lexus LC 500 има 5,0-литров V8-цилиндров атмосферен бензинов двигател.

За задвижването на Lexus LC 500 се използва доказаният високооборотен 5,0-литров V8-цилиндров бензинов двигател, познат от моделите RC F и GS F. Атмосферният задвижващ агрегат е избран поради плавната, линейна реакция на газта и изпълнения с емоция звук при ускорение. Изцяло алуминиевият V8-мотор с 32 клапана генерира максимална мощност от 473 к.с. при 7100 об/мин и максимален въртящ момент от 527 Нм при 4800 об/мин. Предаването на въртящия момент към задните колела е поверено на новата 10-степенна автоматична скоростна кутия, използвана за първи път в луксозен автомобил и с време за смяна на предавки сходно с това на трансмисия с два съединителя. Комбинацията от мотора и трансмисията осигуряват на четириместното купе LC 500 впечатляваща динамика. Автомобилът се цели в ускорение от 0 до 100 км/ч за време под 4,5 секунди.

21-инчовите алуминиеви лети джанти са „обути” с гуми с размер 245/40 R21 отпред и 275/35 R21 отзад.

Благодарение на новата платформа с предно разположен двигател и задно предаване, която е част от новата глобална архитектура за луксозни автомобили на марката, Lexus LC 500 има мисия да представи динамично изживяване и характер, непознат в нито един модел на марката досега. Преследването на все по-агресивно и изискано усещане от шофиране се превръща в абсолютна цел на екипа, който освен това е трябвало да запази високия комфорт, който приляга на луксозно купе с емблемата Lexus. За да постигне зададените динамични характеристики, Lexus създаде най-устойчивото на усукване шаси, излизало някога от заводите на марката.

Дължината е 4,76 м, широчината е 1,92 м, височината – 1,34 м, а маждуосието достига 2,87 м.

Прочутият пакет от технологии за безопасност Lexus Safety System Plus интегрира няколко нови активни технологии за сигурност. Системата Pre-Crash Safety предотвратява или намалява последствията от сблъсък, асистентът за поддържане на пътна лента спира нежелано напускане на лента, автоматичните дълги светлини осигуряват оптимална видимост пред автомобила през нощта, а динамичният радарен автопилот вече работи за целия скоростен диапазон.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Peugeot 308 GTi е най-бързият лъв на пътя

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Обозначението GTi е от особено значение за Peugeot, тъй като именно него носят най-бързите модели на френската марка. Първият модел в спортното семейство е легендарното Peugeot 205 GTi от 1983 г., а за последвалите 35 години са произведени почти 1 милион спортни модели, носещи логото GTi. През 2015 г. беше представен най-новият спортист в гамата - Peugeot 308 GTi, а неотдавна моделът беше обновен.

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.