Снимки

Германците от спортното подразделение Mercedes-AMG направиха най-мощната Е-класа за всички времена. Лимузината E 63 S 4Matic+ спринтира от място до 100 км/ч само за 3,4 секунди, а максималната скорост с пакет AMG е електронно ограничена до 300 км/ч. Тези феноменални показатели се дължат на 4,0-литровия битурбо бензинов V8 двигател с директно впръскване с чудовищна мощност от 612 к.с. и огромен максимален въртящ момент от 850 Нм в интервала от 2500 до 4500 об/мин. Новият мотор е и най-мощният двигател инсталиран някога в E-класа. В същото време новият двигател е и най-ефективният агрегат, благодарение на серийната функция за изключване на четири от цилиндрите при малки натоварвания.

Спортните възможности на седана са подчертани от спойлер и дифузьор с две двойни тръби на ауспусите.

Мощният двигател е комбиниран с 9-степенната спортна трансмисия AMG, която за първи път е с фрикционен съединител, потопен в масло, което позволява да се постигне по-бърза реакция на кутията. Изцяло новата система за задвижване на всички колела AMG Performance 4Matic+ комбинира предимствата на различни конфигурации на задвижване. Разпределението на въртящия момент на предната и задната ос, което до момента беше категорично в полза на задния мост, за първи път е напълно променливо. Това гарантира максимална движеща сила, на границата на физическите лимити, независимо от пътните условия.

В интериора преобладава перфорирана кожа и алкантара, а спортният волан е с плоска долна част.

Наред с най-мощната версия E 63 S 4Matic, германците представят и модификацията Mercedes-AMG E 63 4Matic+, която също впечатлява с динамичните си възможности. При нея от новия 4,0-литровия битурбо бензинов V8 двигател е „изцедена” мощност от 571 к.с., а максималният въртящ момент е 750 Нм в интервала от 2250 до 5000 об/мин. При него ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, а максималната скорост с пакет AMG също е ограничена до 300 км/ч.

Под предния капак на E 63 AMG се намира 4,0-литров битурбо бензинов V8 двигател с директно впръскване.

Новото поколение на E 63 AMG предлага и напълно ново ниво на спортно поведение и комфорт на дълъг път. Колата е оборудвана с въздушно окачване с възможност за избор на няколко режима на шофиране - Comfort, Sport, Sport Plus и Individual, което ще позволи на водачите да променят настройките на двигателя, окачването, кормилното управление и скоростната кутия. Предвиден е и режим Race, предназначен за шофиране на писта. Седанът E 63 AMG е оборудван с механична блокировка на задния диференциал, докато версията S е с електронна блокировка. И двете версии са получили усилени спирачки, като при Е 63 4Matic+ отпред диаметърът на дисковете е 360 мм с 6-бутални апарати, а на версията S диаметърът е 390 мм.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

Jaguar F-PACE SVR е всъдеход и спортист в едно

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

За тези, които искат да притежават едновременно всъдеход и спортен автомобил, британците от Jaguar предлагат своя бестселър F-PACE SVR, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор и чудовищна мощност от 550 к.с. Благодарение на огромния въртящ момент от 680 Нм, спортният SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната му скорост е 283 км/ч.

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

Рискът от аквапланинг започва от 75 км/ч

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

В пролетно-летния сезон често има проливни дъждове, които наводняват пътищата. Тъй като понякога дренажите са запушени, на пътя има огромно количество вода, което предизвиква нежелания и опасен аквапланинг. Тестове на гуми, извършени от финландското автомобилно списание Tekniikan Maailma показаха, че ако гумите са износени, има риск от аквапланинг при ниски скорости, започващи от 75 км/ч. При най-добрата нова гума участвала в теста, аквапланингът започва при 88 км/ч.