Снимки

Британският спортен всъдеход Range Rover Sport SVR съчетава пословичната за марката проходимост на всякакви терени с огромната мощност на двигателя от 550 к.с. и технологията за сцепление. Тази комбинация осигурява на най-бързия автомобил на Land Rover уникална динамика. Ускорението от 0 до 100 км/ч върху сух асфалт става за едва 4,7 секунди, но много по-интересно е как се ускорява всъдеходът на настилки с ниско сцепление, като трева, чакъл, сняг или пясък. Никой друг спортен автомобил с повишена проходимост няма предимствата на легендарния експертен опит на Land Rover върху всякакви терени.

Водачът може да избере най-подходящия режим чрез въртящия се контролер, разположен на централния тунел.

Интелигентната система Terrain Response 2 автоматично избира съответния режим на шофиране спрямо условията на сцепление. Водачът също може да избере определен режим - стандартен, динамичен, трева/чакъл/сняг, кал и коловози, пясък и пълзене по скали, чрез въртящия контролер, разположен на централната конзола. В един уникален тест Range Rover Sport SVR ускорява от 0 до 100 км/ч със стандартни всесезонни гуми Michelin 275/45 R21 върху всякакви терени, от асфалт и трева до сняг и пясък, с помощта на иновативната технология на Land Rover. Регистрираните ускорения свидетелстват за присъщата на модела проходимост.

На ронлива чакълена настилка, спортният всъдеход регистрира ускорение от място до 100 км/ч за 5,3 секунди.

Каменна кариера осигурява идеалната чакълена настилка, където характерното за Range Rover Sport SVR сцепление излиза на преден план. Благодарение на оптимизация на системите на автомобила спрямо ронливата настилка, автомобилът регистрира ускорение за 5,3 секунди. Върху настилка от сняг и лед, спортният SUV постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 11,3 секунди.

Върху настилка от сняг и лед, Range Rover Sport SVR достига 100 км/ч при старт от място за 11,3 секунди.

В типично британска среда в един от центровете на Land Rover за изпитване на възможностите на автомобилите върху всякакви терени, мощният всъдеход регистрира ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди, благодарение на технологията за задвижване на четирите колела.

Върху хлъзгава мокра трева спринтът от 0 до 100 км/ч се увеличава само с 0,8 секунди до 5,5 секунди.

На пясък колата задържа избраната предавка по-дълго време и заключва централния диференциал за запазване на набраната скорост. Резултатът от тази технологична магия е ускорение върху пясък от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди. Върху хлъзгава мокра трева спринът от 0 до 100 км/ч се увеличава само с 0,8 секунди над стандартния и също е само 5,5 секунди.

Най-голямото предизвикателство за Range Rover Sport SVR е динамичното движение върху скалисти терени.

Най-голямото предизвикателство за Range Rover Sport SVR е динамичното движение върху скалисти терени. За целта на помощ идва режимът „Пълзене по скали” на системата Terrain Response 2, който се избира чрез въртящия се селектор. Режимът е създаден да подпомага водача при преминаване през скалисти терени и работи в унисон с трансмисията при ниски предавки, за да поддържа ниска скорост, необходима за преодоляване големите скали и камъни. Режимът „Пълзене по скали” забавя реакцията на педала на газта, за да смекчи внезапни движения и да осигури максимален контрол на водача на Range Rover Sport SVR. Той също така повдига въздушното окачване за оптимизиране на пътния просвет. С помощта на системата Terrain Response 2, спортният всъдеход преодолява с лекота скалист наклон от 32%.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.

Електрическият Niro EV минава 450 км на ток

По време на изложението за електромобили в Джеджу, Южна Корея, домакините от KIA показаха нова изцяло електрическа версия на модела Niro. Електрическият кросоувър Niro EV се зарежда в контакта и се очаква да изминава до 450 км само на ток. Европейската премиера на модела ще се състои през октомври на автосалона в Париж, а до края на 2018 година електромобилът ще дебютира и у нас.

Volvo свърза колите и камионите на пътя с облаци

Производителят на премиум автомобили Volvo Cars и водещият производител на камиони Volvo Trucks ще споделят данни в реално време чрез облачна система, която дава възможност на превозните средства да обменят информация помежду си и да предупреждават водачите за рискови участъци на пътя. За първи път Volvo Cars споделя данни, свързани с безопасността с друга компания. Сътрудничеството с Volvo Trucks е първата крачка към свързаните превозни средства, които могат да имат сериозен принос към безопасността по пътищата като цяло.