Снимки
Японците от Suzuki са доказани специалисти в конструирането на малки градски автомобили. През последните 35 години мъникът Alto спечели сърцата на милиони хора по света, движещи се основно в големите градове. През миналата година Suzuki представи новия си градски автомобил, наречен Celerio. Моделът е много практичен и функционален автомобил, който постига оптимален синтез между компактни размери и просторен салон. Новият градски мъник е маневрен, просторен и евтин за обслужване. Модели като Celerio са по-популярни сред дамите, които харесват малките и удобни за маневриране автомобили. Освен това моделът е много икономичен и екологичен.
В основата на новото Celerio стои прототипът Suzuki А:Wind, показан още през есента на 2013 г. От него новият модел е взел контурите на каросерията, платформата и двигателя. Предната част е значително унифицирана, изглежда по-семпло, но това не се е отразило негативно на външността на автомобила, а напротив – сега той е по-симпатичен и позитивен. Отзад Celerio е със спокоен дизайн, с по-опростена броня.
Интериорът на Suzuki Celerio е продължение на изчистения му външен вид. Салонът предвижда място за 5 пътника, вътрешното пространство е ергономично, оборудването е доста богато. Пред водача е функционалният приборен панел, улеснена система за вентилация, а органите за управление на мултимедията и климатика са разположени близо до дясната му ръка. Музика може да се слуша от радиото, от CD или от USB. Материалите в салона са с добро качество, а сглобката е доста солидна с еднакви фуги между детайлите. Качеството на интериора е на много добро ниво, но основното предимство на новото Suzuki Celerio е просторният салон. Въпреки скромната дължина от 3,60 м, междуосието е 2,43 м, благодарение на разположените в краищата колела. Широчината на колата е 1,60 м, а височината достига 1,54 м, така че на седалките
отпред и отзад има достатъчно място
за краката и главите на пасажери с ръст до 1,90 м. Багажният обем е 254 л, но ако се сгънат облегалките на задните седалки се увеличава до 1053 л. Новото Celerio разполага стандартно с 6 въздушни възглавници, ABS, ESP и система за следена на налягането в гумите. При най-високото ниво на оборудване има и асистент за подпомагане на потеглянето по наклон. Колата има пътен просвет от 145 мм, а собственото тегло в зависимост от оборудването варира от 810 до 830 кг.
Новото Suzuki Celerio се задвижва от 3-цилиндров бензинов двигател с обем 998 куб.см със система за многоточково впръскване на горивото. Моторът е съчетан с 5-степенна механична скоростна кутия. Двигателят развива максимална мощност 68 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е 90 Нм при 3500 об/мин. Динамичните характеристики на автомобила не са впечатляващи, но за такъв размер и мощност те са напълно приемливи. Стрелката на скоростомера достига 100 км/ч за 13,5 секунди. На празен ход 3-цилиндровият двигател работи неспокойно, но с потеглянето се успокоява и влиза в оптимален работен режим. За да може двигателят да тегли бодро малката кола в града трябва да сменяте навреме предавките на 5-степенната ръчна скоростна кутия. На магистрала със скорост 120 км/ч двигателят остава в зоната на ефективните обороти на 5-а предавка без да вдига шум. Новото Celerio поразява с ниския разход на гориво, като в градски условия са му необходими
не повече от 5 л за изминаването на 100 км
Управлението на малкото Suzuki не е особено директно, но е много подходящо за движението в града. Воланът на Celerio се върти с лекота, а за отличното маневриране спомага малкият радиус на завой от 4,7 м, който дава възможност за бързо обръщане на посоката на движение. Добре настроеното шаси с предно независимо окачване тип McPherson и задно с торсионна града достатъчно меко поглъща неравностите и минава леко през легналите полицаи в града, осигурявайки прилично ниво на комфорт. Даже на лоши настилки с много дупки Suzuki Celerio изолира неравностите от пътниците в салона. Всички колела са снабдени с дискови спирачни апарати, вентилирани отпред. Ниската цена, минималните разходи за данък и застраховки, и рядкото зареждане с гориво със сигурност ще натежат при избора от рационалните шофьори към Celerio.
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Пълна електрификация готвят шведите през следващото десетилетие

Новото Volvo S60 идва без дизелов двигател

Пълна електрификация готвят шведите през следващото десетилетие

Новото Volvo S60, чиято световна премиера предстои тази година, ще бъде първият модел на шведската компания, който ще се произвежда без дизелов двигател, като част от дългосрочната стратегия за бъдеще без традиционните двигатели с вътрешно горене. Това е следващата стъпка от глобалната стратегия за електрификация на шведския автомобилен производител. Всички нови модели на Volvo от 2019 г. ще бъдат оборудвани само с хибридна технология или с изцяло електрическо задвижване.

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

Jaguar F-PACE SVR е всъдеход и спортист в едно

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

За тези, които искат да притежават едновременно всъдеход и спортен автомобил, британците от Jaguar предлагат своя бестселър F-PACE SVR, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор и чудовищна мощност от 550 к.с. Благодарение на огромния въртящ момент от 680 Нм, спортният SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната му скорост е 283 км/ч.

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.