Снимки

На автомобилния салон в Детройт, който се провежда от 8 до 22 януари, германският автомобилен гигант Volkswagen представи 7-местен вариант на кросоувъра Tiguan, наречен Allspace. Новият 7-местен кросоувър се отличава от стандартния модел в оформлението на предната част с модифицирани капак на двигателя, радиаторна решетка и броня. Основната разлика е отстрани, където новият Tiguan Allspace е с по-широка задна колона, като в нея е вградено различно стъкло от това на 5-местния Tiguan. Новият 7-местен модел е с 215 мм по-дълъг от стандартния, като дължината на Allspace е 4704 мм, а междуосието е увеличено със 110 мм до 2791 мм. Това е позволило на конструкторите да осигурят допълнително пространство от 60 мм в областта на коленете на пътниците отзад.

Tiguan Allspace е с по-широка задна колона, а в нея е вградено различно стъкло от това на 5-местния модел.

Капацитетът на багажника на Tiguan Allspace при използване на пет места в салона е 730 литра, а при сгъване на облегалките на втория ред седалки нараства да 1770 литра, което е със 115 литра повече от товарния отсек на стандартния кросоувър. В САЩ моделът ще се предлага само като 7-местен само с името Tiguan. Под предния капак на задокеанската версия на Tiguan ще бъде 2,0-литров бензинов турбодвигател 2.0 TSI с максимална мощност 186 к.с. и максимален въртящ момент 300 Нм, съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия с хидротрансформатор.

Водачът разполага с адаптивен круйз-контрол и автоматична спирачка с детектор за пешеходци.

Европейската версия на новия Volkswagen Tiguan Allspace ще бъде представена през март на автосалона в Женева. Продажбите в Европа ще започнат през втората половина на тази година. На Стария континент Tiguan Allspace ще се предлага в три нива на оборудване - Trendline, Comfortline и Highline. Гамата от двигатели включва три бензинови модификации - турбомотор 1.4 TSI с мощност 150 к.с., както и 2.0 TSI със 180 и 220 к.с.

Увеличеното със 110 мм междуосие е позволило на конструкторите да вместят в салона трети ред седалки.

Турбодизеловите мотори са три разновидности на познатия агрегат 2.0 TDI – със 150, 190 и 240 к.с. Моделът Allspace със 150 к.с. е стандартно със задвижване само на предните колела, а двойното предаване 4Motion Active Control се предлага като опция. По-мощните версии са оборудвани стандартно със задвижване на всички колела и 7-степенна автоматична роботизираната скоростна кутия DSG с двоен съединител. Третият ред седалки също ще бъде опция за европейските клиенти.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

Jaguar F-PACE SVR е всъдеход и спортист в едно

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

За тези, които искат да притежават едновременно всъдеход и спортен автомобил, британците от Jaguar предлагат своя бестселър F-PACE SVR, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор и чудовищна мощност от 550 к.с. Благодарение на огромния въртящ момент от 680 Нм, спортният SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната му скорост е 283 км/ч.

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

Рискът от аквапланинг започва от 75 км/ч

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

В пролетно-летния сезон често има проливни дъждове, които наводняват пътищата. Тъй като понякога дренажите са запушени, на пътя има огромно количество вода, което предизвиква нежелания и опасен аквапланинг. Тестове на гуми, извършени от финландското автомобилно списание Tekniikan Maailma показаха, че ако гумите са износени, има риск от аквапланинг при ниски скорости, започващи от 75 км/ч. При най-добрата нова гума участвала в теста, аквапланингът започва при 88 км/ч.