Снимки

След едногодишни тестови полети, дрона Fury, разработен от Lockheed Martin демонстрира способност да извършва полети с продължителност, повече от 12 часа. Създаден за мисии за електронно наблюдение, разузнаване и събиране на информация и осъществяване на комуникации, летателните изпитания на дрона от Group 3 Unmanned Air System бяха проведени и за да се види как може да се намали производствената му цена.

С размах на широките си крилете от 5,2 метра и тихо тласкащо витло, Fury е проектиран да бъде почти незабележим, като същевременно може да лети с до 91 кг. общо, товар и гориво.

Fury не се нуждае от писта за излитане или кацане, а се изстрелва във въздуха чрез подвижен катапулт, който се прикачва към задната част на наземните превозни средства, като ремарке, а за приземяване се използва голяма мрежа, която го улавя. DARPA работи върху по-интелигента система, наречена SideArm, която може едновременно да изстрелва и да приземява дрона.

Голямото предимство на Fury е неговата издръжливост. Lockheed Martin твърди, че дрона може да прекара до 15 часа във въздуха, което е повече от демонстрираните 12 часа, носейки различни полезни товари, които обикновено изискват по-голям и по-тежък дрон от Group 4, като Predator, който се нуждае от 1,5 км писта, за да излети.



По-малък, по-евтин и по-преносим, ​​Fury ще поеме някои от „по-маловажните” мисии на по-големите дронове от Group 4.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Устройството изгражда обекти без нагряване

Заработи най-големия 3D принтер

Устройството изгражда обекти без нагряване

Австралийската компания Titomic представи най-големият 3D принтер за метал, в света, в напълно автоматизираното си съоръжение в Мелбърн. 

Xbox Adaptive Controller прави видеоигрите достъпни за хората с увреждания

Овладяването на различните бутони, джойстикове, спусъци и сензорни команди на контролерите за видеоигри е достатъчно сложно, но и почти невъзможно за хората с ограничена подвижност и по-леки форми на физическо увреждане.

Решение за бизнеса от Microsoft

Преди няколко години, Microsoft представи Surface Hub, интерактивна електронна бяла дъска с възможности за видеоконферентна връзка, насочена към бизнеса. Скъпото устройство не постигна желания успех, но компанията се надява да постигне това с модел от второ поколение.