Снимки
Още с появата си Nissan Juke предизвика истински фурор на автомобилната сцена с очарователното си излъчване. Днес интересът към модела не намалява, а дори феновете му искат повече мощност в любимия си автомобил. През миналата година Nissan Juke претърпя свеж фейслифт, а сега на пазара е и новата най-мощна версия на градския хулиган, носеща името Nismo RS. С този спортен вариант на Juke японците от Nissan изразяват подхода си към динамичното шофиране. Новият Nismo RS е зареден с повече мощност, по-остра настройка на шасито, по-ефективни спирачки и допълнително оборудване, като по този начин се превръща в най-екстремната версия на кросоувъра.
На външен вид Nissan Juke Nismo RS се откроява с червени спирачни апарати и дискретни емблеми RS отпред и отзад. Аеродинамично оптимизираният екстериор на Nismo RS е с по-ниски предна и задна брони, по-широки калници и странични прагове, тъмна хромирана V-образна решетка и спойлер върху вратата на багажника за по-добър контрол на въздушния поток. Аеродинамичните нововъведения намаляват предното и задно повдигане, без да увеличават челното съпротивление. Дизайнерските решения в екстериора на Nismo RS включват червени капаци на страничните огледала и червена ивица, която обикаля долната част на автомобила. Най-очевидните външни промени включват горните светлини в бронята с променен дизайн, ревизирани задни светлини във формата на бумеранг и странични огледала, в които вече са вградени LED мигачи. Картината добива завършен вид с новите светодиодни дневни светлини, внедрени в декоративните предни решетки, докато специалните 18-инчови алуминиеви джанти подсилват дръзката стойка на новия Juke Nismo RS. Моделът се предлага в три външни цвята – перлено бяло,
метално черно или сребристо сиво.
Спортната визия логично продължава и в интериора на Nissan Juke Nismo RS, където откриваме спортни волан, педали, контролно измервателни уреди, скоростен лост и тапицерии на вратите. Специалните седалки Recaro са тапицирани с велур, съшит с червени шевове и предлагат допълнителна опора и комфорт за тялото по време на завиване. Фонът на оборотомера е червен, а на върха на волана, облицован с алкантара и кожа, има червен маркер, обозначаващ „правата посока”. Тапицерията на тавана на Juke Nismo RS е черна, а около вентилационните отвори и бутоните на аудиосистемата има матирано покритие от карбон. Тапицерията около скоростния лост е в опушено сив цвят. Педалите са с метално покритие, а върху спирачката е логото на Nismo. В списъка с опции на RS са включени система за 360-градусов обзор и асистенти за сигурност, които предупреждават водача със звукови и визуални сигнали, за да бъдат избегнати потенциални катастрофи. Независимо от динамичния си потенциал, Juke Nismo RS е още по-практичен, тъй като значително е увеличен товарният капацитет, благодарение на съществена промяна на формата на багажника. Повдигащият се на две нива под и сгъващите се задни седалки правят товарното пространство още по-гъвкаво.
За задвижването на Nissan Juke Nismo RS се използва познатият 1,6-литров бензинов турбодвигател, като сега мощността е увеличена до 214 к.с., а въртящият момент на версията със задвижване на четирите колела е 250 Нм. Моделът с 4х4 е оборудван стандартно с модерната система за разпределение на въртящия момент на Nissan. Безстепенната автоматична трансмисия Xtronic предлага стандартни пера на волана, от които да се сменят механично осемте виртуалните предавки. Пренастроената изпускателна система и монтираният заглушител с по-голям диаметър осигуряват
по-гърлен звук на двигателя при подаване
на газ. Спирачна система е оптимизирана за още по-висока устойчивост на износване и повтарящо се интензивно използване. Диаметърът на предните дискови спирачки е увеличен от 296 на 320 мм, докато задните дискове вече са вентилирани. Промените по шасито включват по-твърди настройки на пружините и амортисьорите на окачването. Новият Juke Nismo RS се характеризира и със стратегическо заздравяване на каросерията, за да се увеличи здравината на усукване. С повече динамика, по-остра настройка на окачването, по-мощни спирачки и допълнително оборудване, новият Juke Nismo RS е още по-екстремна и фокусирана версия на всепризнатия компактен кросоувър на Nissan. Но за да изпитате наистина спортните възможности на автомобила, трябва да натиснете смело газта. Пикът на въртящия момент идва след 2500 об/мин., а моторът вече звучи като рев на хищник. Скоростта се увеличава изненадващо бързо. Веднъж само да усетите възможностите на двойното предаване и осъзнавате колко много сцепление в завоите има и как можете да се движите със скорост, характерна за спортен хечбек, без недозавиване, радвайки се на добре настроеното окачване. Като истински спортист Juke Nismo RS вози по-скоро твърдо, но колата се контролира отлично в завоите. При набиране на скорост лъсва хулиганското поведение, но се усеща огромния потенциал за вземането на завоите с висока скорост.
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.

Електрическият Niro EV минава 450 км на ток

По време на изложението за електромобили в Джеджу, Южна Корея, домакините от KIA показаха нова изцяло електрическа версия на модела Niro. Електрическият кросоувър Niro EV се зарежда в контакта и се очаква да изминава до 450 км само на ток. Европейската премиера на модела ще се състои през октомври на автосалона в Париж, а до края на 2018 година електромобилът ще дебютира и у нас.

Volvo свърза колите и камионите на пътя с облаци

Производителят на премиум автомобили Volvo Cars и водещият производител на камиони Volvo Trucks ще споделят данни в реално време чрез облачна система, която дава възможност на превозните средства да обменят информация помежду си и да предупреждават водачите за рискови участъци на пътя. За първи път Volvo Cars споделя данни, свързани с безопасността с друга компания. Сътрудничеството с Volvo Trucks е първата крачка към свързаните превозни средства, които могат да имат сериозен принос към безопасността по пътищата като цяло.