Снимки

Новият Opel Insignia Grand Sport, който ще се появи на пазара съвсем скоро, няма да изпитва никакви затруднения при шофиране на сняг. Моделът е оборудван със система за двойно предаване 4x4 и осигурява отлично сцепление на всякаква пътна настилка, благодарение на технологията Torque Vectoring, която задвижва независимо всяко едно от колелата на задния мост. Този тип задвижване предлага оптимално ниво на динамика, усещане и управляемост във всякакви ситуации. Авангардната система за задвижване на четирите колела с технология Torque Vectoring е свързана с предаването на мощността към пътя.

Новата Insignia Grand Sport с 8-степенна автоматична трансмисия и със система за двойно предаване, ще се предлага с технологията Torque Vectoring, която осигуряваща оптимално високи нива на динамично поведение, усещане и управляемост. Двойното предаване и технологията Torque Vectoring са най-добрия начин за насочване на мощността към пътя, независимо дали става въпрос за мокра, суха, заледена или снежна настилка.

В новия Opel Insignia Grand Sport е интегрирана система за двойно предаване Twinster с модул за задвижване на задните колела, използващ технология с два съединителя и без диференциал. Системата за задвижване на четирите колела на Insignia Grand Sport може да приложи въртящ момент към едно отделно или към двете задни колела независимо едно от друго. Това създава по-добро сцепление в името на подобряване на динамичните качества на автомобила.

В завой по-високият въртящ момент се насочва към външното задно колело, при което се предизвиква завъртане около вертикалната ос и по този начин Insignia Grand Sport изписва завоя с повече прецизност и реагира по-спонтанно на командите на водача. Системата Torque Vectoring допринася също и за безопасността, контролирайки разпределението на въртящия момент в зависимост от промените в позицията на дроселовата клапа и респективно натискането на педала на газта, ъгъла на завъртане на волана и пътната настилка, като по този начин компенсира стремежа на автомобила към завъртане или занасяне.

Това интелигентно използване на разпределението на въртящия момент, известно и като потискане на стремежа към завъртане води до неутрално поведение на автомобила и го прави по-стабилен и добър за контрол от водача. Шофьорите на новата Insignia Grand Sport могат да избират степента на компенсиране на стремежа към завъртане, избирайки съответния режим на движение - от високо ниво на компенсиране при режим Tour до ниско при режим Sport за по-спортно усещане при шофиране.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Peugeot 308 GTi е най-бързият лъв на пътя

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Обозначението GTi е от особено значение за Peugeot, тъй като именно него носят най-бързите модели на френската марка. Първият модел в спортното семейство е легендарното Peugeot 205 GTi от 1983 г., а за последвалите 35 години са произведени почти 1 милион спортни модели, носещи логото GTi. През 2015 г. беше представен най-новият спортист в гамата - Peugeot 308 GTi, а неотдавна моделът беше обновен.

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.