На автосалона във Франкфурт британците от Land Rover представят новия спортен всъдеход Discovery SVX, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор, съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия. Благодарение на тази комбинация, Land Rover Discovery SVX развива огромна мощност от 525 к.с. и внушителен въртящ момент от 625 Нм. Най-екстремният Land Rover досега има безупречна проходимост, която се дължи на увеличения пътен просвет, повдигнатото окачване и каросерия, по-голямо изместване на колелата и големите гуми за всякакъв терен Goodyear Wrangler с диаметър 815 мм върху ковани 20-инчови алуминиеви джанти с гуми размер 275/55 R20. Discovery SVX ще бъде първият Land Rover, сглобяван на ръка в техническия център SVO, а производството започва през 2018 г.

Discovery SVX е с уникални предни и задни брони със защитни кори и метални тегличи с оранжево покритие.

Новият Land Rover Discovery SVX има подобрени преден и заден ъгъл на заход и ъгъл на преодоляване, постигнати чрез повдигане както на олекотената алуминиева архитектура, така и на въздушно окачване на четирите колела с амортисьори с дълъг ход и променени шарнирни съединения. Новият Discovery SVX е оборудван със специална система Terrain Response 2 и система за активен контрол срещу преобръщане. По този начин всъдеходът SVX комбинира проходимост върху всякакъв терен с динамични характеристики на спортен модел.

Discovery SVX е оборудван с традиционен селектор, вместо въртящия се контролер за избор на режим.

Хидравлична система за контрол срещу преобръщане дава увеличено изместване на колелата и подобрен контрол върху каросерията, като подобрява екстремното сцепление и същевременно намалява клатенето на каросерията с цел плавно и стабилно шофиране по пътна настилка. Discovery SVX е оборудван също с активен централен и електронен заден заключващ се диференциал, които работят със специално настроената система Terrain Response 2, за да оптимизират сцеплението върху всякакви повърхности. Освен това моделът разполага с динамични системи като контрол при спускане по наклон, електронен контрол на сцеплението, адаптивна динамика, динамичен контрол на стабилността и променливо електрическо сервоусилване на волана. Discovery SVX е оборудван с традиционен селектор.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кросоувърът паркира и завива сам с новата технология за автономно управление

Nissan Qashqai тръгна с невидим пилот

Кросоувърът паркира и завива сам с новата технология за автономно управление

Често ли ви се случва да се затруднявате да паркирате на свободното място? Или пък сте от хората, които лесно се разсейват и неволно напускат платното на движение. Може би пътувате много и понякога умората ви застига на пътя, като имате усещане, че всеки момент ще ви се затворят очите. В общи линии, все опасни ситуации, които застрашават вашия живот и този на останалите участници в движението. С новия Nissan Qashqai повече няма да изпадате в тези рисковани ситуации, благодарение на новата технология за автономно управление, наречена ProPilot.

Хибридният SUV се зарежда в контакта и се движи още по-екологично според новите стандарти

Mitsubishi Outlander PHEV изминава 45 км само на ток

Хибридният SUV се зарежда в контакта и се движи още по-екологично според новите стандарти

Новото Mitsubishi Outlander PHEV е един от първите plug-in хибриди, които са официално тествани по новите стандарти за разход на гориво и вредни емисии в реални условия WLTP. Иновативният SUV е значително усъвършенстван за моделната 2019 година и достигна резултат от едва 46 г/км СО2 и максимален пробег от 45 км в режим EV на ток. Това го превръща в един от най-подходящите хибридни автомобили дори за централните части на градовете по света.

BMW 125i пристрастява с комбинация от мощен двигател и задно предаване

Носталгия по един изчезващ вид

BMW 125i пристрастява с комбинация от мощен двигател и задно предаване

От появата си през 2011 г. досега BMW Серия 1 с индекс F20/F21 г. е продадено по целия свят в над един милион екземпляра. Автомобилът с каросерия хечбек с 3 или 5 врати е най-достъпният модел на марката със задно предаване. „Единичката” беше основно обновена през 2015 г., като фейслифтът значително промени визията на модела и го направи да изглежда много хармонично, за разлика от първообраза. През миналата година към палитрата бяха добавени два нови цвята – морско синьо и оранжево в нюанс на залез.