Снимки

Volvo отчете рекорден ръст от 66% на оперативните печалби за 2016 г., достигайки 11 милиарда шведски крони (1,17 милиарда евро) в световен мащаб. Приходите на автомобилния премиум производител са се увеличили с 10% до 180,7 милиарда крони (19 милиарда евро) в сравнение с 2015 г., когато са били 164 милиарда крони (17,3 милиарда евро). Volvo отбеляза рекорд в световните продажби с 534 332 продадени коли за 2016 г. Производителят на премиум автомобили отчете и значителен ръст на пазарния дял от 4% през 2015 г. до 6,1% през 2016 г. „Новите модели на Volvo се оказаха много успешни, продажбите достигнаха рекордни нива, а печалбите са сериозно отражение на усилията на всички наши служители“, заяви изпълнителният директор на Volvo Хакан Самюелсън, като подчерта, че на базата на тези резултати предвижда нови рекордни продажби през 2017 г. Автомобилите от Серията 90 на Volvo изиграха ключова роля за финансовия успех през изминалата година и стабилизираха позициите на марката на световния пазар за премиум автомобили.

У нас Volvo XC90 се наложи като абсолютен бестселър за изминалата 2016 г. с рекорден ръст от 38%.

В България Volvo бележи ръст на продажбите от 9% спрямо 2015 година, като за изминалата 2016 г. флагманът при високопроходимите автомобили - Volvo XC90, се наложи като абсолютен бестселър с рекорден ръст на продажбите от 38% спрямо 2015 г. В световен мащаб Volvo постави началото на два значими проекта в областта на автономното шофиране и системите за свързаност и безопасност. През август 2016 година автомобилният производител обедини сили с компанията за споделено пътуване Uber в разработването на ново поколение безпилотни автомобили. През септември 2016 година Volvo обяви официално плановете си за сътрудничество с Autoliv - световен лидер в производството на автомобилни системи за безопасност. Двете ключови споразумения засилиха позициите на Volvo в областта на автономното шофиране и развитието на модерните технологии за безопасност на автомобилите.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Peugeot 308 GTi е най-бързият лъв на пътя

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Обозначението GTi е от особено значение за Peugeot, тъй като именно него носят най-бързите модели на френската марка. Първият модел в спортното семейство е легендарното Peugeot 205 GTi от 1983 г., а за последвалите 35 години са произведени почти 1 милион спортни модели, носещи логото GTi. През 2015 г. беше представен най-новият спортист в гамата - Peugeot 308 GTi, а неотдавна моделът беше обновен.

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.