Снимки

Историята на Ford Mustang е легендарна, но никога не е излишно да я припомним отново. Или поне накратко, защото този култов автомобил го заслужава. Моделът е представен на автомобилното изложение в Ню Йорк на 17 април 1964 година - два месеца и девет дни след като „Бийтълс“ за пръв път свирят в САЩ. Още с появата си Mustang буквално смайва публиката и всички искат да го имат. Ford стартира официалните продажбите още същия ден, като те са рекордни – до края на 1964 година марката реализира 97 705 автомобила в изпълнение на купето Notchback и още 28 833 открити коли Convertible.

Най-новото шесто поколение на Ford Mustang Fastback е с елегантно спускащ се към задницата покрив.

На следващата година Ford пуска Mustang Fastback с елегантно спускащ се към задницата покрив – форма, която се запечатва завинаги в съзнанието на хората и с която повечето асоциират името Mustang. Форма, в която Ford предлага и най-новото шесто поколение на модела, макар, че наскоро излезе фейслифт. Това е първият Mustang, създаден и с мисъл за Европа, както и първият с наистина независимо задно окачване. И първият с 2,3-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател, чиито показатели са отлични.

Таблото е облагородено с фина алкантара, а воланът е тапициран с комбинация от кожа и алкантара.

Култова си остава обаче колата в изпълнение GT с масивния атмосферен 5-литров V8 мотор и мощност 422 коня, идващ с подобаващия за един Mustang тътен. Произведеният през 2015 година Ford Mustang е със задно предаване, а огромната тяга от 524 Нм се предава чрез 6-степенната автоматична скоростна кутия. И макар интериорът на Mustang Mk VI да е огромен качествен скок, собственикът на този автомобил иска седалките му не само да са от истинска кожа, а въпросната кожа да е от съответната порода – мустанг, заедно с косъма.

Дизайнерите от Vilner са използвали кожа от мустанг с косъм за страниците на седалките.

Представителството на Vilner в Пекин се заема с педантичното изпълнение на този донякъде противоречив проект. Клиентът е категоричен: „Това е истински Mustang, искам и кожата да е от мустанг”. Дизайнерите от Vilner решават, че най-удачно е да използват естествения материал с косъм за страниците на седалките, останалата им площ обвиват в същия материал, но обработен и на ръка. Ателието борави с респект и влага огромно количество ръчен труд в изработката. Обърнете внимание на перфорациите, всички те са нанесени педантично на ръка. Конците са червени, в контраст с екстериора на колата.

В бордо са изпълнени предпазните колани, а конците са червени, в контраст с екстериора на колата.

В същия цвят бордо са изпълнени и предпазните колани, както и шевовете около лоста на ръчната спирачка, също облицована с конска кожа. Почти всички останали повърхности са облагородени с фина алкантара - корите на вратите, корите при задните седалки, таблото, воланът, който е комбинация кожа от мустанг и алкантара, а таванът на Mustang GT е изпълнен според изискванията на клиента.

Платното от алкантара над главите на шофьора и пасажера е ръчно изрисувано с две кобри в китайски стил.

Алкантареното платно над главите на шофьора и пасажера е ръчно изрисувано с две кобри, препратка към по-мощните изпълнения на колата Shelby, но изпълнено в традиционен китайски стил. Металната табелка срещу пътника, на която е гравирано изображение с първото поколение Mustang и номер 01, е отличителен детайл, завършващ този автентичен и персонализиран интериор, идентифициращ уникалността на проекта.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Honda Civic тръгна с уникален турбодизелов двигател

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Наскоро към двигателната гама на десетото поколение на Honda Civic се присъедини усъвършенстваният дизелов агрегат 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. при 4000 об/мин. В съчетание с 6-степенната механична скоростна кутия, новият дизелов мотор ускорява Civic от 0 до 100 км/ч за 9,8 секунди, а комбинираният разход на гориво е едва 3,5 л/100 км, съответстващ на едва 93 г/км емисии на СО2. Като опция за дизеловия Civic от есента ще се предлага и новата 9-степенна автоматична трансмисия.

„Мото-Пфое” представи у нас първият премиум динамичен електромобил в света

Jaguar I-PACE е новият екологичен спортист

„Мото-Пфое” представи у нас първият премиум динамичен електромобил в света

На ексклузивно събитие в столицата официалният представител на марките Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover у нас - „Мото-Пфое”, представи първият премиум електрически автомобил в света Jaguar I-PACE. Новият спортен електромобил ще се предлага в България от началото на следващата година, като първите автомобили се очакват през март. Официална ценова листа ще е налична в края на септември и началото на октомври 2018 г.