Снимки

Когато хората си мислят за компактните автомобили в япония известни като Kei(сладки, симпатични) коли, те си мислят за тромави вагони и странни хетчбеци предназначени само за японския пазар. С мънички 660 кубикови двигатели, които са с евтина такса и застраховки, платформата на Kei-колите не е естествена за проектирането на спортен автомобил.

Това не спира Хонда от създаването на спортна кола със средно разположен двигател и задно задвижване, която да се впише в строгите японски правила за Kei коли.



Първоначално се появи като концепция през 2013 на авто шото в Токио и стигна до производството почти непроменена. Има силна прилика с Honda Beat, супер компактен спортен автомобил на Хонда от миналото. Тези ниски, широки предни фарове са отражение на фаровете на Beat, както и линията минаваща по дължината на колата е ясна препратка. Задницата е къса, с малки отвори за охлаждане около малкия 3-цилиндров агрегат, като отворите за охлаждане в предната броня.

S660 има дори въздухозаборници в стил Lamborghini Aventador над раменете на водача и пътника, а малкия заден прозорец между седалките се отваря, за да ви даде по-добра връзка с турбо шумовете от двигателя.

Съединителя на автомобила е лек и предавателните отношения са перфектно настроени за извличане на максималната мощност от 63 к.с. на малкия двигател.

Трицилиндровият турбо двигател на S660 е от Хонда N-Box, но е с променена геометрия на турбото за по-добри показатели в средния клас. Това звучи гръмко, но двигателят има изобилие от тяга между 3000 и 6000 оборота в минута.

Размерът на S660 го прави идеален за разглеждане тесни пътища, малката следа на Хондата означава, че можете да се движите във вашето платното и да намерите търената линия, без да се притеснявате, че ще ударите колата отсреща.



Кормилното управление е леко и пряко, S660 остава непоклатим, когато криволичите. Защото е толкова лека, окачването не е необходимо да бъде твърдо за да държи теглото под контрол, което прави окачването комфортно.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Honda Civic тръгна с уникален турбодизелов двигател

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Наскоро към двигателната гама на десетото поколение на Honda Civic се присъедини усъвършенстваният дизелов агрегат 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. при 4000 об/мин. В съчетание с 6-степенната механична скоростна кутия, новият дизелов мотор ускорява Civic от 0 до 100 км/ч за 9,8 секунди, а комбинираният разход на гориво е едва 3,5 л/100 км, съответстващ на едва 93 г/км емисии на СО2. Като опция за дизеловия Civic от есента ще се предлага и новата 9-степенна автоматична трансмисия.