В годината на най-много дебюти на нови модели пикапи германците от Volkswagen представят обновения си Amarok в модификацията Aventura. Модернизираният лекотоварен автомобил е получил ново лице, станал е по-луксозен и комфортен, и е единственият пикап в сегмента с 3,0-литров турбодизелов V6 двигател. Новият Amarok ще развълнува и клиентите на традиционни високопроходими автомобили със спортен дух и прецизност. Той се чувства еднакво добре на асфалта и извън пътя. Промените във външния вид включват нова радиаторна решетка, биксенонови фарове и LED дневни светлини, ново оформление на предната броня, спортен капак на товарния отсек в цвета на каросерията, 20-инчови алуминиеви джанти и LED осветление за регистрационните табели и праговете на вратите.

Новият Amarok се чувства еднакво добре при шофиране на асфалт и извън пътя.

Пикапът Volkswagen Amarok е атрактивна алтернатива на високопроходимите автомобилите от клас SUV, благодарение на високата позиция на водача с отличен обзор и висококачествен интериор. Тази комбинация гарантира елегантно и удобно шофиране едновременно на асфалт и черен път. Въпреки внушителните си размери, качването в Amarok е лесно. Вратите се отварят широко, а за качването помагат дръжки на А- или В-колоната. В интериора пикапът предлага на водачите много нови удобства, като атрактивен кокпит, цветен мултифункционален дисплей при специалния модел Aventura, както и радио, и навигационна система. За водача и пътника до него са предвидени изцяло нови комфортни ергономични седалки с електрическа настройка. Те предоставят и много пространство за главата и краката, най-вече благодарение на регулиращите се по височина седалки, които могат да се преместват много назад.

Седалките за водача и пътника до него могат да се настройват електронно с до 14 позиции.

Страничните опори със спортни кантове са оптимизирани, за да предоставят максимален комфорт и ергономичност. Като допълнително оборудване седалките за водача и пътника до него могат да се настройват електронно с до 14 позиции и така отговорят на всяка персонална необходимост. Позицията по височина и надлъжно се регулира само с натискането на един бутон, наклонът и дълбочината на лумбалната опора се променят, а ъгълът между облегалката и седалката също се настройва. Дълбочината на седалката се променя ръчно. Новите седалки за водача и пътника до него са наградени с от „Кампания за здрав гръб”. За най-изисканите пътници седалките са с тапицерия от кожа Nappa с контрастиращи керамични шевове и допълнително отопление. Ексклузивно за интериора на Amarok Aventura, педалите са от неръждаема стомана, а черните прагове са разделени със контрастираща лента.

Арматурното табло е с нов дизайн и впечатлява с изискан стил на хоризонтални линии.

Арматурното табло е с нов дизайн и впечатлява с изискан стил на хоризонтални линии, ясно разделение между повърхностите и прецизност на фугите и ръбовете. Премахването на кръглите форми и концентрацията върху хоризонтални и вертикални линии прави интериора по-забележителен и ясно изразен. Множеството отделения за вещи улесняват комфорта на пътниците. Мултифункционалният волан също помага на водача при управлението на радиото, телефона или дисплея. Премиерният модел Aventura идва с цветен триизмерен дисплей между класическите кръгли оборотомер и скоростомер. Шофьорът може да използва и новите опционални лостчета на волана, серийно за Aventura, за смяна на предавките на 8-степенната автоматична трансмисия, докато огледалото за обратно виждане без рамка в комбинация с опционалния пакет „Светлина и видимост” засилва усещането за висок клас и спортен характер в новия Amarok. В горната част на централната конзола, а следователно и в полезрението на водача, е инфотейнмънт системата, която позволява премислени интуитивни операции. С функции като App Connect, Guide & Inform или Car-Net е възможно например да интегрирате смартфон приложения през USB и така да ги използвате чрез сензорния дисплей на системата.

Пикапът е с постоянно задвижване на четирите колела 4MOTION с диференциал Torsen.

Новият  3,0-литров V-образен 6-цилиндров турбодизелов двигател се предлага в три варианта на мощност - със 163, 204 и 224 к.с. В най-мощната версия двигателят развива максимален въртящ момент от 550 Нм при 1500 об/мин. Максималната скорост е 193 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 7,9 секунди. Тези показатели превъзхождат значително възможностите на неговия предшественик - 2,0-литровия 4-цилиндров битурбодизелов двигател с мощност 180 к.с. и 420 Нм. Новият Volkswagen Amarok ще се продава в традиционната конфигурация със задно предаване, както и с фирмената система за задвижване на всички колела 4MOTION с възможност за свързване на предната ос, в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия. Пикапът ще получи и модификация с постоянно задвижване на четирите колела 4MOTION с Torsen диференциал и по-ефективна 8-степенна автоматична скоростна кутия. Най-мощната версия 3.0 TDI V6 с автоматична трансмисия консумира средно 7,6 л/100 км, а емисиите на CO2 са 199 г/км. Освен монтирането на по-мощни и оптимизирани двигатели и трансмисии, обновеният Amarok е получил и кормилна система Servotronic като стандартно оборудване за европейския пазар. Новите 17-инчови дискови спирачки отпред и 16-инчови отзад ще осигуряват по-добро спиране и намаляване на скоростта. Обновеният Amarok ще излезе на пазара през септември, а по-достъпните версии ще са при дилърите към края на годината.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

Opel Astra се сдоби с ново лице и по-ефективни двигатели

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Малък, бърз и лесен за управление на пътя

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Името Abarth има ярко и изпълнено със събития минало. През 50-те и 60-те години на миналия век това име става истинска сензация на пистите. Малката италианска компания, занимаваща се с производството на компактни спортни модели, става известна не толкова с тях, а най-вече заради спортните версии на масовия Fiat 500. Създателят Карло Абарт видял състезателния потенциал на италианския мъник и го превърнал в истинско оръжие. Спортният Fiat 500 в изпълнение Abarth с образа на скорпион върху логото успешно се борел с по-мощните автомобили в ралитата.

Компактният японски модел тръгна с нов бензинов двигател и автоматична скоростна кутия

Nissan Micra получи перфектна комбинация за града

Компактният японски модел тръгна с нов бензинов двигател и автоматична скоростна кутия

От премиерата си през 2016 година, петото поколение на Nissan Micra бързо стана хит в Европа. Потребителите се влюбиха във футуристичния дизайн, запазил визията на концептуалния модел Sway, двуцветния интериор, приятните на допир материали, модерните технологии за асистенция и истинското удоволствие от шофирането. Отскоро Nissan Micra се предлага с новия 1,0-литров бензинов турбодвигател с мощност от 100 к.с., който се съчетава с безстепенна CVT автоматична скоростна кутия Xtronic със 7 виртуални предавки в ръчен режим.