Снимки

Японците от Suzuki са известни с това, че когато направят добър автомобил, който се продава успешно и удовлетворява очакванията на компанията, не го променят дълго време. Така се случи и с модела Swift, който беше обновен едва забележимо на външен вид, но благодарение на всички подобрения е един от най-добрите градски автомобили.

Промените във външния вид са основно в новата предна броня, в която са интегрирани светодиодни дневни светлини и новата радиаторна решетка тип пчелна пита. Предлагат се нови алуминиеви джанти, а на страничните огледала във високите нива на оборудване са се появили мигачи. С обновяването е разширен списъкът с цветове за каросерията. Запазени характерните за Suzuki Swift елементи като равния покрив и черните предни и централни колони между прозорците.

Предлагат се нови алуминиеви джанти, а на страничните огледала добавени мигачи.

Обновеното Suzuki Swift е по-солиден и по-удобен градски автомобил. Салонът е по-съвременен и значително по-функционален с голям дисплей на аудиосистемата, ясен екран на климатичната инсталация, по-големи бутони и отчетливи прибори. Седалката на водача може да се регулира и по височина, а воланът се настройва по наклон и в дълбочина. В анатомичните седалки шофьорът се разполага удобно и се придържа в завоите от страничните опори. Дори и по-високи хора няма да опират главите си в тавана, тъй като в купето има достатъчно пространство. Задната седалка е удобна да седнат двама възрастни или три деца. Моделът се предлага с 5 врати, но ако рядко ползвате задните седалки можете да избере версията само с 3 врати.

Салонът е по-функционален с голям дисплей на аудиосистемата и по-отчетливи прибори.

 

Най-икономичният двигател за задвижването на Suzuki Swift е турбодизеловият мотор 1.3 DDiS, с който градският автомобил харчи в комбинира цикъл едва 3,9 л/100 км. Той се комбинира с 5-степенна механична скоростна кутия, а мощността му е 75 к.с. Най-подходящ за града обаче е моделът с 4-степенна автоматична скоростна кутия. Тя е съчетана с 1,2-литровия бензинов двигател с мощност 94 к.с. и въртящ момент 118 Нм. Ускорението до 100 км/ч отнема 13,5 секунди, но динамиката до 50 км/ч е напълно достатъчна за градски условия, където разходът на гориво е в рамките на 7 л/100 км. При спокойно каране скоростната кутия превключва плавно и е много удобна в задръстванията. Ако трябва да ускорите бързо, натиснете газта докрай и колата с минимално замисляне пъргаво се втурва напред. В нормален режим двигателят е много тих, а при високи скорости става шумен. Липсата на ръчен режим на автоматика се компенсира с възможност да се изключи най-високата степен с бутон на селектора за смяна на скоростите или да се ограничи броя на предавките до две, което позволява при спускане и при ниско сцепление двигателят да работи в зоната на високите обороти.

Кормилното управление е удобно за маневриране, а с увеличаване на скоростта се изостря.

 

На пътя обновеното Suzuki Swift вози по-комфортно от предишния модел и успява да прикрива неравностите по пътищата. Единствено дълбоките дупки с остри ръбове предизвикват по-сериозно сътресение на каросерията и неприятен шум в окачването. По гладка настилка Swift е стабилен в завоите, а страничните наклонявания са в рамките на допустимото. Кормилното управление е леко и удобно за маневриране в града, като с увеличаване на скоростта се изостря. Спирачната система работи добре и след краткия първоначален свободен ход на педала, дозирано намалява скоростта. Обновеното Suzuki Swift е оборудвано стандартно с ABS, стабилизираща система ESP и със 7 въздушни възглавници, като две от тях са за водача и пътника отпред, две са странични, две са завеси и една специална въздушна възглавница за коленете на водача.

 

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Honda Civic тръгна с уникален турбодизелов двигател

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Наскоро към двигателната гама на десетото поколение на Honda Civic се присъедини усъвършенстваният дизелов агрегат 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. при 4000 об/мин. В съчетание с 6-степенната механична скоростна кутия, новият дизелов мотор ускорява Civic от 0 до 100 км/ч за 9,8 секунди, а комбинираният разход на гориво е едва 3,5 л/100 км, съответстващ на едва 93 г/км емисии на СО2. Като опция за дизеловия Civic от есента ще се предлага и новата 9-степенна автоматична трансмисия.

„Мото-Пфое” представи у нас първият премиум динамичен електромобил в света

Jaguar I-PACE е новият екологичен спортист

„Мото-Пфое” представи у нас първият премиум динамичен електромобил в света

На ексклузивно събитие в столицата официалният представител на марките Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover у нас - „Мото-Пфое”, представи първият премиум електрически автомобил в света Jaguar I-PACE. Новият спортен електромобил ще се предлага в България от началото на следващата година, като първите автомобили се очакват през март. Официална ценова листа ще е налична в края на септември и началото на октомври 2018 г.