Японците от Suzuki са известни с това, че когато направят добър автомобил, който се продава успешно и удовлетворява очакванията на компанията, не го променят дълго време. Така се случи и с модела Swift, който беше обновен едва забележимо на външен вид, но благодарение на всички подобрения е един от най-добрите градски автомобили.

Промените във външния вид са основно в новата предна броня, в която са интегрирани светодиодни дневни светлини и новата радиаторна решетка тип пчелна пита. Предлагат се нови алуминиеви джанти, а на страничните огледала във високите нива на оборудване са се появили мигачи. С обновяването е разширен списъкът с цветове за каросерията. Запазени характерните за Suzuki Swift елементи като равния покрив и черните предни и централни колони между прозорците.

Предлагат се нови алуминиеви джанти, а на страничните огледала добавени мигачи.

Обновеното Suzuki Swift е по-солиден и по-удобен градски автомобил. Салонът е по-съвременен и значително по-функционален с голям дисплей на аудиосистемата, ясен екран на климатичната инсталация, по-големи бутони и отчетливи прибори. Седалката на водача може да се регулира и по височина, а воланът се настройва по наклон и в дълбочина. В анатомичните седалки шофьорът се разполага удобно и се придържа в завоите от страничните опори. Дори и по-високи хора няма да опират главите си в тавана, тъй като в купето има достатъчно пространство. Задната седалка е удобна да седнат двама възрастни или три деца. Моделът се предлага с 5 врати, но ако рядко ползвате задните седалки можете да избере версията само с 3 врати.

Салонът е по-функционален с голям дисплей на аудиосистемата и по-отчетливи прибори.

 

Най-икономичният двигател за задвижването на Suzuki Swift е турбодизеловият мотор 1.3 DDiS, с който градският автомобил харчи в комбинира цикъл едва 3,9 л/100 км. Той се комбинира с 5-степенна механична скоростна кутия, а мощността му е 75 к.с. Най-подходящ за града обаче е моделът с 4-степенна автоматична скоростна кутия. Тя е съчетана с 1,2-литровия бензинов двигател с мощност 94 к.с. и въртящ момент 118 Нм. Ускорението до 100 км/ч отнема 13,5 секунди, но динамиката до 50 км/ч е напълно достатъчна за градски условия, където разходът на гориво е в рамките на 7 л/100 км. При спокойно каране скоростната кутия превключва плавно и е много удобна в задръстванията. Ако трябва да ускорите бързо, натиснете газта докрай и колата с минимално замисляне пъргаво се втурва напред. В нормален режим двигателят е много тих, а при високи скорости става шумен. Липсата на ръчен режим на автоматика се компенсира с възможност да се изключи най-високата степен с бутон на селектора за смяна на скоростите или да се ограничи броя на предавките до две, което позволява при спускане и при ниско сцепление двигателят да работи в зоната на високите обороти.

Кормилното управление е удобно за маневриране, а с увеличаване на скоростта се изостря.

 

На пътя обновеното Suzuki Swift вози по-комфортно от предишния модел и успява да прикрива неравностите по пътищата. Единствено дълбоките дупки с остри ръбове предизвикват по-сериозно сътресение на каросерията и неприятен шум в окачването. По гладка настилка Swift е стабилен в завоите, а страничните наклонявания са в рамките на допустимото. Кормилното управление е леко и удобно за маневриране в града, като с увеличаване на скоростта се изостря. Спирачната система работи добре и след краткия първоначален свободен ход на педала, дозирано намалява скоростта. Обновеното Suzuki Swift е оборудвано стандартно с ABS, стабилизираща система ESP и със 7 въздушни възглавници, като две от тях са за водача и пътника отпред, две са странични, две са завеси и една специална въздушна възглавница за коленете на водача.

 

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новата заводска версия на пропан-бутан намалява разхода на гориво и вредните емисии

Renault Captur минава над 1000 км на газ и бензин

Новата заводска версия на пропан-бутан намалява разхода на гориво и вредните емисии

Новото Renault Captur вече се предлага с нов вариант на задвижване, което съчетава 3-цилиндровия бензинов турбодвигател TCe 100 с възможност за работа с пропан-бутан (втечнен петролен газ). Турбомоторът предлага подобрена производителност, която позволява комбиниран разход на гориво между 7,6 и 7,9 л/100 км и емисии на CO2 между 123 и 128 г/км. Максималният въртящ момент е 170 Нм, налични от 2000 об/мин, което го прави подходящ за широк спектър от употреба, като същевременно намалява разхода на гориво и емисиите на CO2. Този двигател отделя около 8% по-малко емисии на въглероден диоксид от еквивалентния бензинов двигател.

„Мото-Пфое” предостави безвъзмездно лекотоварни автомобили за доставка на продукти от първа необходимост

Вановете на Ford разнасят топъл обяд и медикаменти по домовете

„Мото-Пфое” предостави безвъзмездно лекотоварни автомобили за доставка на продукти от първа необходимост

Официалният представител на марката Ford у нас – „Мото-Пфое”, предостави лекотоварни автомобили за ползване от дирекция „Аварийна помощ и превенция” към Столична община. От днес лекотоварните модели Ford Courier и Ford Connect се включват в разнасянето на топъл обяд, медикаменти и продукти от първа необходимост. Автомобилите прие лично кметът на Столична община - Йорданка Фандъкова, заедно с представители на дирекция „Аварийна помощ и превенция“.

Новата KIA XCeed комбинира практичността на компактен кросоувър с усещането за хечбек

Четвърти пореден успешен ход на корейците

Новата KIA XCeed комбинира практичността на компактен кросоувър с усещането за хечбек

Третото поколение на KIA Ceed дебютира през 2018 г. на автосалона в Женева. Новият модел отвори нова глава в развитието на корейската марка, като стана още по-привлекателен, практичен и технологичен. Логично семейството на новата KIA Ceed бързо се разрасна и хечбекът беше последван от комбито Ceed SW и елегантния Shooting Brake с името ProCeed. През миналата година KIA направи още един смел ход и представи четвъртия модел от гамата, наречен XCeed, който се отличава с увеличен просвет и защитни панели, като по този начин комбинира практичността на компактен кросоувър с пътното поведение и динамично управление на спортен хечбек от С-сегмента.