Японците от Suzuki са известни с това, че когато направят добър автомобил, който се продава успешно и удовлетворява очакванията на компанията, не го променят дълго време. Така се случи и с модела Swift, който беше обновен едва забележимо на външен вид, но благодарение на всички подобрения е един от най-добрите градски автомобили.

Промените във външния вид са основно в новата предна броня, в която са интегрирани светодиодни дневни светлини и новата радиаторна решетка тип пчелна пита. Предлагат се нови алуминиеви джанти, а на страничните огледала във високите нива на оборудване са се появили мигачи. С обновяването е разширен списъкът с цветове за каросерията. Запазени характерните за Suzuki Swift елементи като равния покрив и черните предни и централни колони между прозорците.

Предлагат се нови алуминиеви джанти, а на страничните огледала добавени мигачи.

Обновеното Suzuki Swift е по-солиден и по-удобен градски автомобил. Салонът е по-съвременен и значително по-функционален с голям дисплей на аудиосистемата, ясен екран на климатичната инсталация, по-големи бутони и отчетливи прибори. Седалката на водача може да се регулира и по височина, а воланът се настройва по наклон и в дълбочина. В анатомичните седалки шофьорът се разполага удобно и се придържа в завоите от страничните опори. Дори и по-високи хора няма да опират главите си в тавана, тъй като в купето има достатъчно пространство. Задната седалка е удобна да седнат двама възрастни или три деца. Моделът се предлага с 5 врати, но ако рядко ползвате задните седалки можете да избере версията само с 3 врати.

Салонът е по-функционален с голям дисплей на аудиосистемата и по-отчетливи прибори.

 

Най-икономичният двигател за задвижването на Suzuki Swift е турбодизеловият мотор 1.3 DDiS, с който градският автомобил харчи в комбинира цикъл едва 3,9 л/100 км. Той се комбинира с 5-степенна механична скоростна кутия, а мощността му е 75 к.с. Най-подходящ за града обаче е моделът с 4-степенна автоматична скоростна кутия. Тя е съчетана с 1,2-литровия бензинов двигател с мощност 94 к.с. и въртящ момент 118 Нм. Ускорението до 100 км/ч отнема 13,5 секунди, но динамиката до 50 км/ч е напълно достатъчна за градски условия, където разходът на гориво е в рамките на 7 л/100 км. При спокойно каране скоростната кутия превключва плавно и е много удобна в задръстванията. Ако трябва да ускорите бързо, натиснете газта докрай и колата с минимално замисляне пъргаво се втурва напред. В нормален режим двигателят е много тих, а при високи скорости става шумен. Липсата на ръчен режим на автоматика се компенсира с възможност да се изключи най-високата степен с бутон на селектора за смяна на скоростите или да се ограничи броя на предавките до две, което позволява при спускане и при ниско сцепление двигателят да работи в зоната на високите обороти.

Кормилното управление е удобно за маневриране, а с увеличаване на скоростта се изостря.

 

На пътя обновеното Suzuki Swift вози по-комфортно от предишния модел и успява да прикрива неравностите по пътищата. Единствено дълбоките дупки с остри ръбове предизвикват по-сериозно сътресение на каросерията и неприятен шум в окачването. По гладка настилка Swift е стабилен в завоите, а страничните наклонявания са в рамките на допустимото. Кормилното управление е леко и удобно за маневриране в града, като с увеличаване на скоростта се изостря. Спирачната система работи добре и след краткия първоначален свободен ход на педала, дозирано намалява скоростта. Обновеното Suzuki Swift е оборудвано стандартно с ABS, стабилизираща система ESP и със 7 въздушни възглавници, като две от тях са за водача и пътника отпред, две са странични, две са завеси и една специална въздушна възглавница за коленете на водача.

 

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият Volkswagen Golf погледна със светодиодни очи и смайва с дигитален интериор

Осмо поколение на „Кръстника”

Новият Volkswagen Golf погледна със светодиодни очи и смайва с дигитален интериор

Volkswagen Golf е един от най-успешните модели в съвременната автомобилна индустрия. От дебюта на първото поколение през 1974 г. са произведени повече от 35 милиона автомобила в седем успешни поколения. Не напразно Golf се смята за основател на модерния компактен сегмент и е дал името си на цял клас автомобили. В края на миналата година Volkswagen показа изцяло новия Golf, който дойде точно 45 години след появата на първото поколение. Предшественикът се произвеждаше цели 7 години, като през 2016 г. претърпя фейслифт и сега отстъпва място на осмата генерация на модела.

Третото поколение на успешния модел има всичко за спортно и луксозно изживяване на пътя

Новото BMW X6 идва с още по-голяма самоувереност

Третото поколение на успешния модел има всичко за спортно и луксозно изживяване на пътя

Когато през 2008 година BMW представи първото поколение на своя кросоувър-купе X6, почитателите на марката бяха много консервативни и се отнесоха резервирано към модела. Въпреки че беше критикуван от голяма част от експертите, BMW X6 не само не се провали, а напротив - превърна се в много успешен представител на нов клас кросоувъри с форма на купе или както го наричаха в BMW - Sport Activity Coupe (SAC). През 2014 г. дебютира второто поколение на BMW X6 и до края на миналата година от двата модела са продадени над половин милион коли. Сега щафетата поема третото поколение на BMW X6, което има още по-самоуверено излъчване и притежава напредничава техника на задвижването и окачването, които осигуряват уникално спортно и в същото време луксозно изживяване при шофиране.

Ford Transit Custom Plug-In Hybrid и Ford Ranger спечелиха наградите в конкурса за ван и пикап

Новият Mercedes-Benz Actros беше избран за „Камион на годината 2020”

Ford Transit Custom Plug-In Hybrid и Ford Ranger спечелиха наградите в конкурса за ван и пикап

Новият Mercedes-Benz Actros стана „Камион на годината” за пети път. Журналистите от специализираните издания от 24 европейски държави гласуваха и отредиха на новия модел престижната титла. Автомобилният гигант Ford спечели наградите в двете най-престижни международни надпревари за лекотоварни превозни средства. Най-напред хибридът Ford Transit Custom беше обявен за „Международен ван на 2020 година”, а след това пикапът Ford Ranger беше удостоен с „Международната награда за пикап” на 2020 година.