Снимки

На автомобилното изложение в Детройт германският концерн Mercedes-Benz представи новата G-класа. Както се вижда на снимките, новият модел е запазил кубичната форма на оригинала, поради което е много трудно да се открият разликите с предходното поколение. Новата G-класа запазва конструкцията си с рама, трите напълно блокиращи се диференциала, както и понижаващите Low офроуд предавки. Целта на развойната дейност е била да се подобри управлението на пътя и извън него. Новата G-класа на Mercedes-Benz се представя по-добре на офроуд терени, а на пътя е доста по-динамична и комфортна от предшественика си.

Резервната гума остава монтирана на багажната врата, но под колелото вече има камера за заден ход.

Автомобилът има ново независимо окачване с по два носача отпред в комбинация с цял заден носач. С пътен просвет от 270 мм до предния диференциал, G-класата предлага потенциал за максимална увереност на пътя и удоволствие от шофирането. Програмата Dynamic Select сега включва избор от пет режима. Тя позволява промяна в настройките на G‑класата за секунди, само с натискането на един бутон, като системата променя характеристиките на двигателя, трансмисията, окачването, волана и асистиращите системи по желание на водача.

Арматурното табло е изцяло ново и дигитално, пред водача има два 12,3-инчови дисплея под общо стъкло.

Новата модификация G500 се задвижва от 4,0-литров V8 бензинов битурбо двигател, който произвежда мощност от 422 к.с. и максимален въртящ момент от 610 Нм в диапазона от 2000 до 4750 об/мин. Комбинираният разход на гориво е 11,1 л/100 км, а емисиите на CO2 са 263 г/км. Двигателят е комбиниран с новата 9-степенна автоматичната предавателна кутия 9G‑Tronic с хидравличен преобразувател, която е адаптирана специално за нуждите на шофирането в офроуд. Първите доставки за България се очакват след пазарната премиера на през май.

Пътниците отпред имат още 38 мм за краката, както и за раменете, а тези отзад – съответно 150 и 27 мм.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

Рискът от аквапланинг започва от 75 км/ч

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

В пролетно-летния сезон често има проливни дъждове, които наводняват пътищата. 

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.

Електрическият Niro EV минава 450 км на ток

По време на изложението за електромобили в Джеджу, Южна Корея, домакините от KIA показаха нова изцяло електрическа версия на модела Niro. Електрическият кросоувър Niro EV се зарежда в контакта и се очаква да изминава до 450 км само на ток. Европейската премиера на модела ще се състои през октомври на автосалона в Париж, а до края на 2018 година електромобилът ще дебютира и у нас.