Снимки

Новият SEAT Ateca стана първият автомобил с висока проходимост в историята на испанската марка. Моделите на SEAT винаги са се отличавали с горещ южен характер, затова и кросоувърът Ateca получи спортна версия FR. Новата Ateca FR се различава от стандартния модел по по-спортната стойка, която се дължи на новата предна броня, новата радиаторна решетка и големия въздухозаборник. Моделът е получил аеродинамичен бодикит, а спойлерът на покрива е по-голям. Стандартни за SEAT Ateca FR са 19-инчовите алуминиеви колела и LED светлините. Всички пластмасови защитни панели около каросерията са боядисани в цвета на купето. В интериора са съчетани кожа и алкантара с яркочервени шевове. Има повече черни лакирани вложки, а педалите са украсени с метални пластини. Спортният трилъчев волан е скосен отдолу и е обшит с кожа. Предните седалки са спортни и имат подобрени странични опори. Навсякъде в салона се забелязва логото FR.

Моделът е получил аеродинамичен бодикит, спойлерът на покрива е по-голям, а LED светлините са стандартни.

Новият SEAT Ateca FR се предлага с 2,0-литров бензинов турбодвигател с мощност 190 к.с., съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG с двоен съединител. Дизеловите модификации на Ateca FR ще се задвижват от 2,0-литров турбомотор с мощност 150 и 190 к.с. Спортният кросоувър ще се предлага с предно или двойно задвижване 4х4, а като опция ще може да се оборудва и с адаптивни амортисьори. Комбинацията от атрактивни цветове, спортни детайли и големи джанти позволяват на спортния SUV да изглежда интересно и да прави впечатление на пътя, а спортното окачване ще ви осигури директно управление, въпреки леките наклонявания на Ateca. Новият SEAT Ateca FR ще дебютира в Европа през лятото.

Извън пътя Ateca се справя блестящо с преодоляването на водни препятствия и шахматни неравности.

Освен първия контакт с новия SEAT Ateca FR, имахме възможност да се запознаем с офроуд способностите на испанския кросоувър. Повярвайте, Ateca има възможност да премине през почти всякакъв терен, ако е оборудвана с двойно задвижване 4х4. Новата технология за двойно задвижване 4Drive е със съединител тип Haldex. Извън пътя помагат няколко режима за различни видове настилка, което позволява на водача по-лесно да настройва системата 4х4 спрямо терена. С пътния си просвет от 189 мм, ъгъл на атака отпред 20,6 градуса, ъгъл на атака отзад 27,9 градуса, Ateca се справя блестящо с пресечен терен, кални коловози, гърбици, шахматни неравности, странични наклони и водни препятствия.

Ateca има пътен просвет от 189 мм, ъгъл на атака отпред 20,6 градуса, ъгъл на атака отзад 27,9 градуса.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.