Снимки

Японската марка Isuzu рестартира присъствието си на българския пазар със силното партньорство на „София Франс Ауто” – официален представител на Peugeot у нас. Фирмата е с почти 25-годишна успешна история в автомобилния бранш у нас, а от няколко години е и дилър на BMW за София чрез „Ауто Бавария”. Сега компанията се е заела с ново предизвикателство, а именно възраждането на популярната в целия свят японска марка Isuzu и на българския пазар. По време на изложението за лекотоварни автомобили преди броени дни, „София Франс Ауто” представи пълната гама продукти Isuzu, която включва пикапи, камиони и автобуси. „София Франс Ауто” ще продава пикапите Isuzu, а фирмата „Исубус” вече ще предлага освен автобуси Isuzu, и камионите на японската марка. Двете фирми предлагат пълната гама продукти на Isuzu за България и осигурят гаранционно и извънгаранционно сервизно обслужване и продажба на резервни части на продуктите с марка Isuzu. Търговската и сервизна мрежа за пикапите ще включи експертния опит на 21 представителства на „София Франс Ауто” в страната. Търговската дейност за камионите ще бъде извършвана от централния офис на „Исубус” в София, а сервизното обслужване – от 8 оторизирани сервиза в цялата страна.

Мощният двигател на Isuzu D-Max му позволява да тегли прикачен товар с тегло до 3500 кг.

Безспорно един от най-атрактивните модели на марката Isuzu е пикапът D-Max, който обединява предимствата и практичността на лекотоварните автомобили с емоцията на превозно средство за бягство от ежедневието. Новият Isuzu D-Max е готов да посрещне всички предизвикателства - от селскостопанските терени до рали „Дакар”. Пикапите Isuzu D-Max са солидни, здрави и удобни, като се предлагат в три различни силуета - с единична, удължена или двойна кабина. От Isuzu използват технологии и характеристики, наследени от камионите и превръщат пикапите D-Max в синоним на здравина и уверено пътно поведение. Пикапът Isuzu D-Max се задвижва от 2,5-литров турбодизелов двигател със 163 к.с и 400 Нм въртящ момент. Разходът на гориво в комбиниран цикъл е 7,3 л/100 км. Освен това Isuzu D-Max е пикапът с най-малкия радиус на завой в категорията си и с най-високия просвет, оборудван е със система за задвижване на четирите колела с превключване на 4x4 в движение до 100 км/ч.

В салона на D-Max има много удобства, като аудиосистема със сензорен цветен екран и подлакътник.

В същото време D-Max предлага и удобствата на модерния автомобил – безключов достъп, старт/стоп бутон, Blutooth, аудиосистема със Surround звук и др. Новото поколение на Isuzu D-Max е разработено на базата на три основни показателя - безопасност, икономия на гориво и грижа за околната среда. За да бъде автомобилът сигурен партньор в ежедневните дейности, за безопасността се грижат асистент за потегляне по наклон, спирачен асистент, система за контрол при спускане, система против блокиране на колелата, електронно разпределение на спирачното усилие и 6 въздушни възглавници. Пикапът Isuzu D-Max е бърз, ефективен и удобен, независимо дали ще се използва в строителството, или на полето, за лов или на къмпинг.

Камионите Isuzu от серията N обхваща товарни автомобили с товароподемност от 3,5 тона до 7,5 тона.

Камионите Isuzu от серията N обхваща товарни автомобили с товароподемност от 3,5 тона до 7,5 тона. Тези камиони са добре познати на българския пазар. Основните им характеристики са дизеловите двигатели с много добра мощност, постоянен въртящ момент в широк оборотен диапазон, нисък разход на гориво, ниски нива на емисии на СО2 и най-вече висока надеждност. Двигателите засега са два – с мощност 150 и 190 к.с. Цялата серия използва шаси от здрави греди. То е ниско и дава възможност за лесно надграждане с голям брой специализирани каросерии – самосвали, хладилни фургони, камиони за отпадъци, кранове и др. Конструкцията предлага много дължини и различни междуосия. Шасито е комбинирано с надеждна и ефективна спирачна система. Предлага се и във вариант с пилотирана автоматична скоростна кутия, което прави управлението по-лесно. Последната кабина на серията е разработена в два варианта – стандартна и широка, но дори стандартната е удобна и просторна, като предлага високо ниво на управление и експлоатация. Интересен е и вариантът с двойна кабина, който дава възможност за превозване на 6 пътника, заедно с оборудване, материали и други елементи необходими за мобилно изпълнение на строителни работи или услуги. Всички модификации от серията са със ниско собствено тегло, което увеличава полезния товар на камионите.

В гамата на автобусите Isuzu се предлагат три размера градски, междуградски и луксозни туристически.

Автобусите Isuzu до сега бяха най-сериозния представител на марката на българския пазар. Марката е на първо място по продажби на нови автобуси за 2016 г. със 115 броя. Те се произвеждат в завода на Isuzu в Истанбул. В гамата се предлагат три размера градски автобуси, междуградски и луксозни туристически автобуси.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.

Електрическият Niro EV минава 450 км на ток

По време на изложението за електромобили в Джеджу, Южна Корея, домакините от KIA показаха нова изцяло електрическа версия на модела Niro. Електрическият кросоувър Niro EV се зарежда в контакта и се очаква да изминава до 450 км само на ток. Европейската премиера на модела ще се състои през октомври на автосалона в Париж, а до края на 2018 година електромобилът ще дебютира и у нас.

Volvo свърза колите и камионите на пътя с облаци

Производителят на премиум автомобили Volvo Cars и водещият производител на камиони Volvo Trucks ще споделят данни в реално време чрез облачна система, която дава възможност на превозните средства да обменят информация помежду си и да предупреждават водачите за рискови участъци на пътя. За първи път Volvo Cars споделя данни, свързани с безопасността с друга компания. Сътрудничеството с Volvo Trucks е първата крачка към свързаните превозни средства, които могат да имат сериозен принос към безопасността по пътищата като цяло.