Първа инвестиционна банка проведе проучване сред родители на деца от 14-18 г. с цел да се проучат нагласите им относно интернет пазаруването, какво основно се пазарува онлайн, кои са най-често посещаваните сайтове за пазаруване, каква е честотата на онлайн покупките и нагласите към нов продукт.

Според резултатите на проучването 60% от родителите разрешават на децата си да пазаруват онлайн. 20% от потребителите пазаруват 2-3 пъти месечно, а 28% - веднъж месечно, като в 70% от случаите детето средно харчи за покупки онлайн до 50 лв. на месец.

Особено интересен е фактът, че 79% от респондентите заявяват, че биха издали дебитна карта на името на детето си с възможност за пазаруване в интернет и с възможност за контролиране на покупките и разходите. 58% от респондентите биха издали дебитна карта на името на детето си с възможност за дигитализиране.

За да отговори на нуждите и очакванията на своите клиенти, Fibank въведе промени по отношение на дебитните карти Debit Mastercard PayPass Teen. Обхватът на картите вече е разширен и са възможни разплащания онлайн в рамките на предварително одобрени лимити. Тийнейджърите ще могат да извършват вътрешнобанкови преводи от разплащателната сметка с издадена дебитна карта към „Спестовна сметка за тийнейджъри“ и обратно без да се губи натрупаната лихва по спестовната сметка.

Последните изследвания показват, че достъпът до разплащателни и кредитни инструменти на ранна възраст подпомага икономическата образованост на младите хора и води до по-добри предприемачески умения на зряла възраст и предпазване от фалит.

Fibank (Първа инвестиционна банка) регулярно се допитва до своите клиенти за очакванията им и адаптира своите продукти и услуги, за да отговорят на нуждите им.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Thyssenkrupp обмисля продажба на бизнеса си с асансьори

Германският Thyssenkrupp обмисля да продаде бизнеса си с асансьори, който е най-печелившият в концерна, като ще приеме окончателното решение по въпроса до края на март. Това съобщава бизнес изданието Kauppalehti.

Износът ни през ноември надхвърли 5 млрд. лв.

През ноември 2019 г. общият износ на стоки възлиза на 5,05 млрд. лв. и намалява с 0.5 на сто спрямо същия месец на предходната година, показват предварителни данни на Националния статистически институт (НСИ).