Снимки

За пръв път престижните международни награди „Камион на годината 2018”, „Ван на годината 2018”, „Международен пикап 2018” и „Автобус на годината 2018 ” бяха връчени на българските и регионалните представители на отличените марки. С приза „Международен камион на годината 2018” беше отличена новата гама на DAF CF/XF. Това ново поколение камиони на холандския производител DAF, в което влизат подобрените и обновени серии XF и CF събра най-много точки от гласовете на журито International Truck of the Year. Камионите DAF XF/CF спечелиха заради множеството новости и подобренията в силовата линия, във външния вид, в софтуерните системи за управление и безопасност, в кабината.

Новите серии DAF CF намаляват разхода на гориво средно със 7% при цялата си гама.

Задвижващите агрегати включват оптимизирани 11- и 13-литрови двигатели, нов предавателен механизъм, нови задни мостове с по-бързи предавателни отношения. След неколкократни тестове на различни модели в различни условия журито е било впечатлено от прецизната съвместна работа на отделните системи в камиона, както и от лекотата и комфорта на управление. Двигателите са с повишена мощност и увеличен въртящ момент, а всички новости са въведени с цел по-нисък разход на гориво и по-висока ефективност. В резултат на тези иновации, новите серии DAF XF/CF намаляват разхода на гориво средно със 7% при цялата си гама. Статуетка на наградата и плакет беше връчена на Георги Загоров, изпълнителен директор на „Турботракс България” - официален дилър на DAF Trucks N.V. в България.

Камионите DAF XF спечелиха заради множеството новости и подобренията в силовата линия.

Наградата Международен камион на годината (International Truck of the Year) се присъжда всяка година от 1976 г. досега след подробни драйв тестове на номинираните кандидати. Днес журито Международен камион на годината е съставено от 23-ма журналисти от специализирани издания от 23 държави от Европа, плюс Русия и Турция, както и от 7 асоциирани членове от целия свят. Българският представител в журито е Снежина Баджева.

IVECO заслужи приза за новата си гама, в която влизат три екологични лекотоварни модела Daily Blue Power.

Наградата „Международен ван на годината 2018” спечели новата лекотоварна серия на IVECO Daily Blue Power. Италианският производител заслужи приза за пускането на пазара на нова гама, в която влизат три екологични лекотоварни автомобила. Чрез Daily Blue Power, марката IVECO дава възможност на клиентите си да избират между три високоефективни варианта на задвижване, всеки от които е с намалено вредно въздействие върху околната среда и отговаря на всички европейски регулации за достъп до градските центрове. Изборът е между 2,3-литров дизелов двигател Евро 6, който вече покрива изискванията на европейските регулации Real Driving Emissions (RDE), които влизат в сила през 2020 година, 3,0-литров двигател на компресиран природен газ (CNG), който за пръв път се комбинира с автоматичната 8-степенна предавателна кутия Hi-Matic, обновена и подобрена версия на електрическия ван на марката.

IVECO дава възможност на клиентите си да избират между три високоефективни варианта на задвижване.

Плакет и статуетката за наградата „Международен ван на годината 2018” получи Татяна Бенова, маркетинг мениджър на IVECO за Централна и Източна Европа. Призът „Международен ван на годината” е присъден за пръв път през 1991 г. В журито International Van of the Year (IVOTY), което дава наградата всяка година, в момента членуват 25 журналисти от 25 държави от Европа, Русия и Турция. България е представена в журито от Лъчезар Апостолов.

Пикапът Volkswagen Amarok V6 съчетава отлично представяне на асфалт и офроуд способности извън пътя.

След паралелен тест на четирима кандидати, проведен в Румъния през ноември 2017 година, международното жури присъди наградата Pick-up Award 2018 на Volkswagen Amarok V6. Пикапът заслужи престижното отличие заради гамата си от V6 дизелови двигатели и разнообразните варианти на модела. Журито е било впечатлено от дизайна, отличното напасване и завършеност на детайлите, просторната и удобна кабина с модерен интериор. 3,0-литровият V6 турбодизелов двигател, комбиниран с 8-степенната автоматична предавателна кутия са посочени от журито като уникални за класа, а представянето им на асфалт и извън пътя е отчетено като отлично.

Volkswagen Amarok V6 се задвижва от 3,0-литров V6 дизелов двигател и 8-степенна автоматична трансмисия.

Наградата „Международен пикап 2018” получи Нестор Несторов, бранд мениджър Volkswagen Лекотоварни автомобили в „Порше БГ” ЕООД. През 2010 г. част от журналистите, членуващи тогава в журито IVOTY учредиха още една награда - Международен пикап (International Pick-up Award), която се присъжда на всеки две години след паралелен офроуд тест на кандидатите. Българският представител в журито International Pick-up Award е Красимир Кирилов.

Предимствата на автобуса Irizar i8 Integral са иновативен дизайн и перфектно пътно поведение.

Флагманът на испанката марка Irizar спечели приза „Автобус на годината 2018” след 4-дневен тест на кандидатите, проведен от международното жури през септември 2017 г. в Швеция. Предимствата на автобуса Irizar i8 Integral са иновативен дизайн, комфорт, качество на материалите, изработката и сглобката, сигурност, стабилност, динамика, ефективност и перфектно пътно поведение. Гамата на i8 е много богата, но наградата беше присъдена на участвалата в теста версия Integral. Това е вариант със самоносеща конструкция, без шаси, която се предлага само с двигатели на DAF и автоматизирана предавателна кутия на ZF.

Irizar i8 Integral спечели приза „Автобус на годината 2018” благодарение на високия комфорт за пътниците.

Наградата Автобус на годината 2018 беше връчена на Хосе Гарсия, регионален мениджър продажби в Irizar. За пръв път наградата Автобус на годината е присъдена през 1989 г. Победителят се определя след паралелен пътен тест на кандидатите. В нечетна година тестът е за туристически автобуси и наградата е Coach of the Year, а в четни - за градски и титлата е Bus of the Year. Журито International Bus and Coach of the Year e съставено от 22 журналисти от 22 европейски държави, а българският представител в него е Лъчезар Апостолов.

За пръв път престижните международни награди „Камион на годината 2018”, „Ван на годината 2018”, „Международен пикап 2018” и „Автобус на годината 2018 ” бяха връчени на българските и регионалните представители на отличените марки.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.