Снимки

За да привлече максимално вниманието към версията на Rifter с двойно задвижване, компанията Peugeot е подготвила и прототипа Rifter 4x4 с увеличен с 80 мм пътен просвет и специфични гуми за офроуд BF Goodrich. Автомобилът е проектиран за изследване на широките пространства и е създаден за приключения по всички видове терени. Прототипът Peugeot Rifter 4x4 е оборудван и с аксесоари за пътешествия, като например палатка Overland на покрива, с която собствениците му да продължат пътя си и след залез слънце и да се приютят на закрито. За да могат и най-големите авантюристи да отидат още по-далеч, Rifter 4x4 е придружен от изцяло новия електрически планински велосипед Peugeot eM02 FS Powertube, чиято батерия е директно интегрирана в рамката и осигурява плавен и аеродинамичен стил. Велосипедът се съхранява отзад на автомобила върху стойка, монтирана на теглича.

Плъзгащата се стълба води до покрива и палатка Overland, която е много лесна за разпъване.

Новото Peugeot Rifter 4x4 Concept е оцветено в блестящ сив колорит, който идеално подчертава солидния му външен вид, проектиран за приключения. Матовата черна маска между радиаторната решетка и предния капак ефективно защитава предницата от изпръскване. Външният вид е освежен с добавянето на няколко жълти сатинирани елемента. Интериорът е оформен в познатия i-Cockpit и може да се похвали с различни цветове и материали. Седалките съчетават тапицерия от сив текстил с релефни орнаменти и черна алкантара, декорирани с шевове в ярко жълт цвят. Воланът е изработен от кожа със същите жълти декоративни шевове и носи лого на Peugeot. Матираният алуминий с логото Rifter играе със сенките и повърхностите.

Интериорът е оформен в познатия i-Cockpit и може да се похвали с различни свежи цветове и материали.

За задвижването на Peugeot Rifter 4x4 е използван 1,5-литровият турбодизелов двигател BlueHDi 130 с мощност 130 к.с., съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия. Този силов агрегат произвежда комфортен въртящ момент от 300 Нм и осигурява на автомобила висока прецизност при шофиране и удоволствие на всички приключенски терени.

Новото Peugeot Rifter 4x4 Concept е необичаен начин да достигнете нови хоризонти и e много повече от проява на стил. Неговата мисия е да бъде в стихията си както върху чакъл, кал или сняг, така и върху каменисти пътища. Затова прототипът е оборудван със система за задвижване на четирите колела, разработена от Dangel – експертен партньор на марката, специализиран в задвижване на четирите колела. Увеличеният с 80 мм пътен просвет позволява на автомобила да преодолява повечето препятствия. Задвижването 4x4 използва съединител за свързването на задните колела и се включва чрез селектор, разположен на една ръка разстояние върху бордното табло, вдясно от скоростния лост.

Система за двойно задвижване 4х4 от Dangel се включва чрез селектор, вдясно от скоростния лост.

Възможни са три режима на шофиране: ECO, при който можете да шофирате с предно задвижване по време на вашите ежедневни пътувания в нормални пътни условия; 4WD, при който трансмисията задвижва задните колела в случай на загуба на сцепление; R.LOCK, при който се блокира задния мост. Последният режим е много полезен при шофиране в екстремни условия върху трудни терени. Четирите гуми BF Goodrich с високи експлоатационни показатели усилват ефективността на четирите колела, а 16-инчовите лакирани джанти в цвят черен оникс с ефект на диамант придават изискан характер на Rifter.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.