Снимки

Тази сряда, в пустинята Невада, една от компаниите, които работят по разработването на hyperloop ще направи първата пълномащабна демонстрация на технологията за транспорт, която ще може да се движи със скорост над 480 км/ч и ще да промени бъдещето на транспорта.


Инженерите ще проведат „задвижван тест на открито” (POAT), който ще бъде първото публично представяне на електромагнитната задвижваща система, разработена от компанията Hyperloop One, по-рано наричана Hyperloop Technologies. Промяната на името на компанията обявена днес, ще разграничи компанията от своя конкурент Hyperloop Transportation  Technologies (HTT), която преди дни обяви, че е лицензирала своя собствена технология за задвижване с използваща пасивна магнитна левитация.

 

В края на миналата година, Hyperloop One придоби земя в Невада, за да започне изграждането на пълен прототип, който ще бъде готов до края на 2016 г. Капсулите трябва да могат да достигат скорост над 1.126 км/ч в тръба с ниско налягане.

Hyperloop One не коментира изявлението на конкурентите си и не казва каква в разликата между пасивната магнитна левитация и технологията за задвижване на Hyperloop One, която ще се използва за утрешния тест и също използва електромагнити. От Hyperloop One казват , че не са свързани с определена технология. „Ние силно вярваме в тестването на дизайна и възможно най-бързото освобождаване на продукта, за да получим обратна връзка и да направи подобрения”. „Смятаме, че технология за задвижване, която ще демонстрираме работи по изцяло нов начин за това.” казват от компанията.

 

 

Освен демонстрацията на технологията за задвижване, Hyperloop One съобщи и дълъг списък от нови партньори, като датския архитект Bjarke Ingels и неговата фирма BIG. Ingels е известен с амбициозните си проекти за обществени инфраструктури и ще даде така необходимата насока на дизайна за интегрирането на Hyperloop в градовете, които ще обслужва.

 

 

В партньорство с Hyperloop One са инженерните фирми AECOM и Arup, както и Amberg Group (Швейцария), Deutsche Bahn (Германия) и SYSTRA (Франция). Тази група от международни консултанти намеква за факта, че първия hyperloop вероятно няма да бъде построен в САЩ, а в страна с по-малко регулаторни ограничения. Сред инвеститорите в Hyperloop One са железопътната система на Франция SNCF, която гледа на hyperloop, като потенциален заместител на високоскоростните влакове. В началото на тази година, конкурента на Hyperloop One, HTT обяви план да изгради hyperloop система в Словакия, но компанията все още предстои да изгради планираното 8 км. тестово трасе в Северна Калифорния.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Роботизитаните трактори на Yanmar се управляват от разстояние

Трактор с автономно управление

Роботизитаните трактори на Yanmar се управляват от разстояние

Вече има автономни автомобили, автономни камиони и автономни автобуси, а сега производителят на дизелови двигатели от Осака, Yanmar представи нова линия от роботизирани трактори.

Merkava Mk 4 Barak използва изкуствен интелект

Израел с интелигентен танк

Merkava Mk 4 Barak използва изкуствен интелект

Израелските отбранителни сили (Israeli Defence Force) въведоха изкуствен интелект (AI) в бронираните бойни машини с най-новия вариант на своя основния боен танк.

Победителите от конкурсът по изобразително изкуство Robot Art са истински творци

Роботи създават шедьоври на изкуството

Победителите от конкурсът по изобразително изкуство Robot Art са истински творци

Конкурсът по изобразително изкуство за роботи, Robot Art представлява забележителна комбинация от изкуство и технология, предизвикваща инженери да създават роботизирани системи, които изработват произведения на изкуството, използвайки четки и бои.