Снимки

Добавената реалност намира приложения от спасителните операции до електронната търговия, но технологията има огромен потенциал за геймърите и пилотите на дронове. Използвайки комплекта за разработка на софтуер за DJI, екип от компанията EdgyBees създаде първата игра с добавена реалност за дроновете на DJI, давайки възможност на пилотите да подобрят уменията си.

DronePrixAR не е сложна. Потребителя пилотира дрона си през виртуална писта с препятствия, като се опитва да събере повече бонуси и може да сравнява резултатите си в световна класация.


Има различни режими на игра, от самостоятелен слалом до специален асистент за пилотиране, който помага на пилота да се промъкне през 3D пространство, докато се опитва да събере специални бонуси и награди. Приложението включва повече от 30 различни писти с препятствия, предназначени да предизвикат пилоти с различни нива на уменията.

„За разлика от тренажорите, Drone Prix AR осигурява много по-потапящо преживяване, което съчетава виртуални препятствия с умения за пилотиране в реално време”, казват от EdgyBees.

 


Боравенето с приложението е доста лесно. След като бъде свалено и дронът, контролерът и приложението са включени, потребителят може да види картина от камерата на дрона на телефона си, да избере писта и да започне да играе.


Приложението може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store и е напълно съвместимо с дроновете Phantom 3, Phantom 4 и Mavic Pro.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Устройството изгражда обекти без нагряване

Заработи най-големия 3D принтер

Устройството изгражда обекти без нагряване

Австралийската компания Titomic представи най-големият 3D принтер за метал, в света, в напълно автоматизираното си съоръжение в Мелбърн. 

Xbox Adaptive Controller прави видеоигрите достъпни за хората с увреждания

Овладяването на различните бутони, джойстикове, спусъци и сензорни команди на контролерите за видеоигри е достатъчно сложно, но и почти невъзможно за хората с ограничена подвижност и по-леки форми на физическо увреждане.

Решение за бизнеса от Microsoft

Преди няколко години, Microsoft представи Surface Hub, интерактивна електронна бяла дъска с възможности за видеоконферентна връзка, насочена към бизнеса. Скъпото устройство не постигна желания успех, но компанията се надява да постигне това с модел от второ поколение.