Снимки

През последните 6 години Renault Kangoo Z.E. е лидер на пазара за електрически ванове в Европа, записвайки над 25 000 продажби от лансирането си през октомври 2011 г. В края на миналата година Renault анонсира появата на Kangoo Z.E. с нова батерия от 33 кВтч, свързана към нов мотор и внедряване на термопомпа. Тази конфигурация води до най-високия пробег на пазара на електрически лекотоварни автомобили. Според данните от производителя, пробегът на този електрически автомобил в европейския тестови цикъл NEDC е нараснал до 270 км, а реалният пробег - до около 200 км. Това най-вероятно е така, но само през лятото. През зимата обаче, с напълно заредена батерия, електрическото

Kangoo Z.E. 33 Maxi изминава около 150 км

в студения сезон. Енергийният резерв се подновява частично чрез регенериране при спиране.

Каросерията е две плъзгащи се задни врати и две несиметрични на багажника, отварящи се на 180 градуса.

Новото Kangoo Z.E. е още по-бързо и лесно за зареждане. Новото и двойно по-мощно зарядно позволява пълното зареждане на батерията на автомобила да става за по-малко от 6 часа, а едночасовата обедна почивка дава достатъчно време до дозаредите батерията за 35 км пробег, като по този начин потребителите са улеснени да оптимизират работния си ден. Новото Kangoo Z.E. се произвежда във Франция и се предлага у нас от края на 2017 г.

Новото Renault Kangoo Z.E. идва със същата широка гама от версии като предшественика си, със същия брой каросерии, нива на оборудване, опции и избор на две дължини 4,28 метра или 4,66 метра - Maxi, като се предлага с 2 или 5 седалки. В същото време Kangoo Z.E. разчита на товарен капацитет от между 3,0 и 4,6 кубични метра и полезен товар от 650 кг. Ванът комбинира плавната управляемост на електрически автомобил с удобството на автоматичната трансмисия и предлага лесна трансформация за да отговори на специфичните нужди на бизнес клиентите.

В интериора на Kangoo Z.E. Maxi има селектор на автоматичната трансмисия и съответно само два педала.

Удълженият пробег на новото Kangoo Z.E. се дължи до голяма степен на новата му батерия Z.E. 33 с капацитет 33 кВтч. Тя е разработена благодарение на съвместния опит на Renault и LG Chem. Новата батерия е с модернизирана енергийна плътност, като капацитетът на съхранение на електричество е увеличен без промени в обема, поради което надеждността и полезният товар на автомобила остават непроменени. Новото Kangoo Z.E. се възползва също така от нов високоефективен мотор и оптимизирана електронна система за управление на батерията, която ограничава консумацията на електричество по време на движение, без това да влияе на мощността. Изцяло новият мотор R60 генерира максимална мощност от 60 к.с. и се базира на мотора R90, който задвижва Renault ZOE. Произвежда се в завода на Renault в Клеон, който е най-модерният във Франция за мотори и трансмисии.

Зареждането на батерията става с кабел, който се свързва с автомобила в гнездо под логото в предната част.

Зареждането на новото Kangoo Z.E. става по-бързо благодарение на ново зарядно, което е два пъти по-мощно и дори по-лесно за употреба. Новото еднофазно зарядно устройство е с капацитет 7 кВт (32 ампера, 230 волта). Това улеснява ежедневието на собствениците на електрически ванове. Новото зарядно е с двойно по-голям капацитет, за да може да зареди батерията на 100% за 6 часа, което е дори по-малко от продължителността на нощта. За 1 час новото зарядно може да добави достатъчно електричество за изминаването на 30 км в зимни условия. Ванът може да се шофира целодневно и да направи два курса за доставка – сутрешен и следобеден. Новото Kangoo Z.E. идва стандартно със заряден кабел за WallBox или обществена зарядна станция, както и за домашен електрически контакт или обезопасен контакт.

Под капака за резервоара няма отвор, защото Kangoo Z.E. няма нужда от гориво, а само от електромотор.

Зад волана на електрическото Renault Kangoo Z.E. Maxi водачът може едновременно да шофира и да си почива, тъй като автомобилът му предоставя една уникална комбинация от динамика и спокойствие. Динамиката е налична, благодарение на рязкото ускорение и отзивчивост, с въртящ момент, който е особено ценен при превоз на голям товар. За части от секундата електрическият мотор R60 отдава максималния си въртящ момент от 225 Нм, осигурявайки рязко ускорение и тяга при ниска скорост. Това ниво на въртящ момент показва пълния си потенциал, когато автомобилът е натоварен до краен предел. Ускорението е безпроблемно и линейно, без да се усеща друсане, създавайки впечатлението, че автомобилът е оборудван с най-добрата автоматична трансмисия на пазара.

Каросерията на Renault Kangoo Z.E. Maxi е с дължина 4,66 метра, междуосие 3,08 м и се предлага с 5 седалки.

Това е особено полезно за тези, които прекарват основната част от работния си ден на пътя. Kangoo Z.E. действа успокояващо по време на шофиране, благодарение на липсата на вибрации и шум от двигателя, което помага да се преодолее неизбежния стрес на работния ден.

Новото Renault Kangoo Z.E. Maxi е автомобил, който лесно може да отговори на нуждите на широк спектър от търговци и крайни клиенти, благодарение на богатото разнообразие от конфигурации и опции. Моделът идва с оборудване, предназначено специално за гарантиране на приятни чувства на борда. Постоянният режим ECO помага за увеличение на пробега с до 10%. Ярко осветеното товарно пространство е особено полезно за клиенти, които използват автомобила си за работа през нощта.

Новото зарядно с по-голям капацитет може да зареди батерията на 100% за 6 часа, а за 1 час – за 35 км пробег.

Renault Kangoo Z.E. 33 Maxi

3-фазен синхронен електромотор

Безстепенна автоматична трансмисия

60 к.с. максимална мощност

225 Нм въртящ момент

130 км/ч максимална скорост

22,4 секунди ускорение от 0-100 км/ч

200 км пробег със заредена батерия

0 г/км емисии на СО2

73 380 лева цена на автомобила

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

BMW M Performance Parts Concept дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд

Карбонов атлет с напомпани мускули

BMW M Performance Parts Concept дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд

По време на Фестивала на скоростта в Гудууд, Великобритания, се състоя световната премиера на прототипа BMW M Performance Parts Concept в уникалния екстериорен черен матиран цвят Frozen Black с M Performance златно фолио за акцентите и надписите. Концептуалната разработка създадена на базата на BMW M2 чрез последователно понижаване на теглото с над 60 кг и оптимизирана аеродинамика, която още по-силно измества състезателните настройки в посока към моторните спортове.

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Renault Megane R.S. завива с четири колела

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Конструкторите от Renault отдавна са се доказали в създаването на спортни версии на популярните си модели. Още през 60-те години на миналия век французите пускат спортното Renault 8 Gordini, а през 1980 г. пред света е представено знаменитото Renault 5 Turbo. От 1994 г. насам с подготовката на спортните модификации се занимава специалното подразделение Renault Sport. Едно от най-известните му творения е Megane R.S.

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.