Снимки

Компанията Hyperloop Transportation Technologies (HTT), която е доста заета с подписването на договори за проучване на потенциала на високоскоростни транспортни маршрути по целия свят, но не разполага с функциониращ прототип и тестово трасе, които да демонстрират технологията. Това изглежда ще се промени, след като компанията разполага с тръбите, които ще съставят първото тестово трасе на HTT в Тулуза, Франция.


Въпреки наличието на редица компании, които се стремят да изградят Hyperloop транспортна система, която ще превозва пътнически и товарни капсули през близки тръби с почти пълен вакуум със скорост близка до тази на звука на звука, като Hyperloop Transportation Technologies (HTT) и конкурентната Virgin Hyperloop One са двете компании най-бързо развиващи технологията.


Като Virgin Hyperloop One изгради тестова писта и провежда изпитания на своите пълно мащабни прототипи през тръба със все по-висока скорост. Докато HTT предимно сключваше договори с правителства от САЩ до Южна Корея и от Индия до Словакия, за проучване приложимостта на Hyperloop система с малко забележим напредък, освен анимирани видеота.

Още през 2015 г. компанията обяви планове за изграждане на пътническо трасе в Калифорния, въпреки че това, все още не се е случило. Новото трасе, планирано за изграждане в Тулуза, изглежда ще е реалност след споделянето на изображения и видео от HTT, показващи камиони доставящи части от тръбите.
С диаметър 4 м, тръбите са изградени така, че да се транспортират през тях както пътнически капсули, така и товарни контейнери. Тръбите ще съставят 320 метрова отсечка, която HTT казва, че ще заработи тази година.

Междувременно ще започне изграждането на по-голяма, пълно мащабна система с дължина 1 км върху стълбове на височина от 5.8 м, която се очаква да бъде завършена до 2019 г. Компанията казва също, че е близо до завършването на пълноразмерна пътническа капсула, която ще бъде доставена до тестовото съоръжение от Испания, това лято.

„Преди пет години започнахме да решаваме най-належащите проблеми на транспорта: ефективност, комфорт и бързина”, каза изпълнителният директор на HyperloopTT Дирк Ахлборн. „Днес правим важна крачка напред, за постигането на тази цел. Hyperloop е нещо повече от демонстрация на бързо ускорение и не само постигането на рекордни скорости, а реална възможност е да се създаде ефективна и безопасна система с несравнимо преживяване за пътниците.”


HTT планира да проведе публично откриване на съоръжението в Тулуза, по-късно през 2018 г.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

BlackFly излита вертикално и без разрешително

НЛО или лично въздушно превозно средство

BlackFly излита вертикално и без разрешително

Авиационната компания Opener Inc. представи новия си едноместен самолет BlackFly, който е Персонално въздушно превозно средство (Personal Aerial Vehicle) и първият в света ултра лек, изцяло електрически самолет с вертикално излитане и кацане (VTOL).

iOS 12 и Android P с нови инструменти срещу пристрастяването

Как ще намалят зависимостта към смартфона

iOS 12 и Android P с нови инструменти срещу пристрастяването

Забелязват се сходства, между предстоящите iOS 12 и Android P актуализации, като това са нови инструменти за ограничаване на нарастващата зависимост на потребителите от техните смартфони. Ето как големите компании в света на мобилните технологии ще се опитат да накарат потребителите да прекарват по-малко време, вторачени в дисплея на мобилния си телефон.

Solo изминава 160 км и е на цена от $15.000

Триколесен електромобил на достъпна цена

Solo изминава 160 км и е на цена от $15.000

Electra Meccanica стартира производството на електрическите си триколесни електромобили с цена от $ 15.000. Първият електромобил Solo слезе от поточната линията в ново производствено съоръжение, което ще произведе 75.000 едноместни електромобила, през следващите три години.