Снимки

През миналата година Ford представи най-малкия си модел, наречен KA+, а сега в гамата ще се появи и модел с увеличен просвет и защитни панели, под името KA+ Active. Това е втората версия Active след новата Fiesta, която също дебютира през миналата година. Новият Ford KA+ Active има визия на кросоувър и се отличава от стандартния модел KA+ не само по защитните пластмасови панели по каросерията и декоративните пластини на броните, но и с увеличения с 23 мм пътен просвет. Новият Ford KA+Active стъпва на 15-инчови лети джанти с оригинален дизайн, има хромирани релси на покрива и нов екстериорен цвят бронзов металик.

Моделът KA+ Active е получил черни защитни панели, релси на покрива и 15-инчови лети джанти.

Новият Ford KA+ Active се отличава от стандартния моделс разширена следа, пренастроено сервоуправление, хидравлични амортисьори, активна система против преобръщане и допълнително място за багаж на покрива. В интериора на версията Active са поставени оригинални прагове на вратите и гумени постелки в салона и багажника, воланът е обвит с кожа и заедно с тапицерията на седалките са зашити с цветни декоративни шевове. Багажната врата на KA+ Active вече може да се отворя с бутон отзад, както и с клавиш от салона на автомобила.

Новият Ford KA+ ще се продава в Европа по-късно тази година, а цената ще започва от 9990 евро.

Стандартната версия на Ford KA+ е получила нова радиаторна решетка, както и модифицирана броня с големи хромирани C-образни вложки в краищата. Отзад освен бронята е променена формата на белите секции на мигачите. Базовият модел Ford KA+ е оборудван с 6 въздушни възглавници, електронна стабилизираща система, контрол на налягането в гумите, централно заключване, електрически огледала, ограничител на скоростта и асистент при потегляне по наклон. Като опции се предлагат сензори за светлина и дъжд, климатик, отопляеми предни седалки и предно стъкло, задни сензори за паркиране.

Интериорът е с ново арматурно табло със зърнеста структура, черни материали и хромирани акценти.

Обновеният Ford KA+ е получил мултимедийна система SYNC 3, която може да се управлявана чрез гласов контрол или чрез нейния 6,5-инчов цветен сензорен екран. Системата поддържа приложенията Apple CarPlay и Android Auto, а двигателят се стартира и гаси с бутон. Най-достъпният вариант за задвижването на Ford KA+ е 1,2-литровия 3-цилиндров бензинов двигател Ti-VCT, който се предлага в две версии мощност - със 70 и 85 к.с.

Новият мотор генерира с 10% по-голям въртящ момент в диапазона от 1000 до 3000 об/мин и е средно с 4% по-икономичен от предходния 4-цилиндров агрегат.

В интериора на версията Active воланът е обвит с кожа, а тапицерията на седалките е със цветни шевове.

И двата модела – Ford KA+ и KA+ Active вече ще се предлагат с турбодизелов мотор 1.5 TDCi с мощност 95 к.с. и максимален въртящ момент от 215 Нм в интервала от 1750-2500 об/мин, оборудван със система, която избирателно активира генератора при движение по инерция или спиране, за да се намали разхода на гориво. Хечбекът ще отделя само 99 г/км СО2. И двата двигателя работят в комбинация с усъвършенствана 5-степенна механична скоростна кутия, при която са намалени загубите от триенето. Задвижването е предно, а и двата мотора стандартно са оборудвани със система Start-Stop.
Новите модели Ford KA+ и KA+ Active ще се продават в Европа по-късно тази година, на цена от 9990 евро в Германия, което ги прави сред най-достъпните автомобили на пазара.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Renault Megane R.S. завива с четири колела

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Конструкторите от Renault отдавна са се доказали в създаването на спортни версии на популярните си модели. Още през 60-те години на миналия век французите пускат спортното Renault 8 Gordini, а през 1980 г. пред света е представено знаменитото Renault 5 Turbo. От 1994 г. насам с подготовката на спортните модификации се занимава специалното подразделение Renault Sport. Едно от най-известните му творения е Megane R.S.

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.