Снимки

Паркирането върху тротоарите в България е често срещано явление поради липсата на достатъчно места за паркиране, особено в столицата. Големите дупки, които през зимата прерастват в трапове, пък са характерни за цялата страна. Преминаването през подобни препятствия винаги притеснява водачите и често нанася огромни щети по ходовата част, където има десетки части, които се повреждат необратимо. Често обаче шофьорите забравят, че гумите поемат по-голяма част от удара, а условията в България са способни да ги съсипят за кратко време. Макар че в повечето случаи отвън не се вижда повреда, сложната вътрешна структура на гумата е унищожена. Острите малки камъни също могат да повредят гумите и те да станат неизползваеми. В случай, че някоя от гумите се е ударила с голяма сила в нещо остро, е добре веднага да посетите сервиз за гуми. Щетите по страниците на гумата обикновено изисква закупуване и поставяне на нова гума.

Гумите Nokian с арамидни влакна в страниците, са много по-издръжливи на удар в ръбовете на дълбоки дупки.

За да намалят деформациите и да предотвратят честата смяна на гумите, финландците от Nokian са разработили специални гуми с арамидни влакна в страниците. Тези нови гуми са много по-издръжливи на удар и се запазват много по-дълго време по пътища с дупки и при шофиране върху чакъл и остри камъни, каквито често се срещат извън пътя. Здравите синтетични арамидни влакна, използвани в състава на страницата на гумата я подсилват, правейки я по-устойчива на удари и нарязвания, които иначе лесно могат да я увредят и да прекъснат пътуването. Уникалната технология с арамидни влакна предлага допълнителна защита и подобрена издръжливост. Тя се предлага за зимните гуми Nokian Hakkapeliitta LT и летните гуми Nokian Rotiiva от началото на 2017 година.

При преминаване върху остри камъни, гумите Nokian с арамидни влакна са еластични и остават здрави.

Технологията на гумите с арамидни влакна предлага допълнителна издръжливост и гарантира безгрижни километри на потребителите. Инцидентна щета на гумите може да доведе до високи разходи, но арамидната страница, която защитава гумата от странични удари, е в състояние като цяло да предотврати щетата. Арамидната структура на страниците, която за първи път беше използвана в гумата с шипове Nokian Hakkapeliitta 8 SUV, е много устойчива на износване и прорези.

Всички гуми с арамидни влакна, имат изписано логото Aramid Sidewall върху страниците си.

Здравите влакна в структурата на страниците се използват също така в авиационната и военна индустрия. Всеки продукт, който съдържа арамидна технология има изписано логото Aramid Sidewall върху страниците си. Разширената гама, която използва арамидна технологията включва моделите на Nokian WR SUV3, Line SUV, zLine SUV, както и новите модели Nokian Rockproof, Rotiiva AT, AT Plus и HT.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

Рискът от аквапланинг започва от 75 км/ч

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

В пролетно-летния сезон често има проливни дъждове, които наводняват пътищата. Тъй като понякога дренажите са запушени, на пътя има огромно количество вода, което предизвиква нежелания и опасен аквапланинг. Тестове на гуми, извършени от финландското автомобилно списание Tekniikan Maailma показаха, че ако гумите са износени, има риск от аквапланинг при ниски скорости, започващи от 75 км/ч. При най-добрата нова гума участвала в теста, аквапланингът започва при 88 км/ч.

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.