Снимки

Японската компания Honda пусна новото поколение на бестселъра си Civic вече и с дизелов двигател. С новия 1,6-литров 4-цилиндров турбодизелов мотор 1.6 i-DTEC, емблематичният Civic впечатлява с феноменални данни за разхода на гориво от порядъка на 3,5 л/100 км при тестовете, проведени по европейския лабораторен метод. В двигателя 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. са направени значителни подобрения, като намаляване на триенето в цилиндрите, които водят до отлична комбинация от динамика и икономичност.

Новият 1,6-литров 4-цилиндров турбодизелов мотор с максимална мощност 120 к.с. изразходва 3,5 л/100 км.

В комбиниран цикъл, независимо от оборудването си, новият Civic 1.6 i-DTEC постига впечатляващо ниско ниво на емисиите от CO2 от порядъка на 93 г/км, а разходът спада до едва 3,5 л/100 км. Поръчките на новия дизелов Civic за европейските пазари започнаха поетапно, като се очаква след броени месеци моделът да се предлага и на българския пазар.

Отвън Jazz е получил нови предни фарове и радиаторна решетка, изпълнен в новия стил на Honda.

За 2018 година Honda Jazz също е получила подобрение, както и нов бензинов двигател 1.5 i-VTEC с максимална мощност 130 к.с. Моторът отговаря на търсенето на по-мощни и икономични агрегати от страна на клиентите. Новият бензинов агрегат 1.5 i-VTEC за Honda Jazz 2018 комбинира отличната динамика с нисък разход и стриктно отговаря на стандарта за емисии Евро 6. В съчетания с автоматичната трансмисия CVT, Jazz изразходва 5,4 л/100 км и отделя 124 г/км СО2. Предавателна кутия също е пренастроена, за да осигурява по-бързо ускорение.

Новият бензинов двигател 1.5 i-VTEC с мощност 130 к.с. в съчетание със автоматик изразходва 5,4 л/100 км.

Бензиновият мотор 1.5 i-VTEC се предлага за Jazz с новото ниво на оборудване Dynamic, което се отличава с по-тънък сплитер под долната част на радиаторната решетка и нова декоративна задна престилка под бронята, подчертани от червена спортна линия. Отвътре новият Jazz запазва възможностите за реорганизация на интериора, като предлага водещо в класа пространство за пътниците. Обемът на багажника е 354 литра и достига до 897 литра със сгънати задни седалки.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.