Изложбата „Среща на погледи“ дава старт на Шестия световен конгрес на информационните агенции, който ще се проведе на 13 и 14 юни в София.

Фотографии от 45 държави краси Моста на влюбените в столицата, като откриването на експозицията се проведе този вторник. Двете тематични посоки, които бяха дадени на агенциите, участващи в изложбата, са „21 век – религиите са живи” и „Изкуството ще спаси света“. Резултатът е пъстра мултикултурна картина, която изненадва не с разликите, а с приликите. Въпреки че по подразбиране фотографиите са журналистически, те се открояват с тяхното философско послание, гравитиращо около идеята, че независимо къде и как живее, независимо дали е жертва на недоимък или се радва на охолство, човекът е движен от едни и същи мотиви и стремежи.

Темата на Шестия световен конгрес на информационните агенции е „Бъдещето на новините”.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Артисти на пиксели стават посланици в Нощта на театрите

Известни лица от артистичния свят на България ще блеснат на пикселизирани фотографии (с части, „разбити“ на малки квадратчета) за седмата Нощ на театрите, която ще се състои на 16 ноември. Във вече станалия емблематичен за събитието фотографски проект „Нощни персонажи“ темата този път е „Ти промeняш играта. Играта променя теб“.

Две дами делят 50 000 паунда за наградата „Букър“

Престижната награда „Букър“ за най-добър роман на английски език бе присъдена на писателките Маргарет Атууд за романа „Заветите“ и на Бернардин Еваристо за „Момиче, жена, друго“ в изненадващо двойно награждаване, съобщи Ройтерс. Двете авторки ще си поделят тазгодишната премия от 50 000 паунда.

Рита Гомес, режисьор: Киното и литературата ни помагат да опознаем себе си

Тя е сред най-утвърдените имена на португалската кинематографична карта. Изкуството тече във вените на Рита Азеведо Гомес, като дори и в напълно приятелски разговор тя ще намери причина да вмъкне някое и друго изречение за картината, която е видяла на стената в хотелската си стая или мелодията, която звучи по радиото. Днес ви срещаме с нея по повод представянето на последния й авторски филм „Португалката“, която бе част от основната конкурсна програма на литературно-филмовия фестивал CineLibri.