Снимки

Виртуалната реалност (VR) се развива изключително бързо през последните години, но все още има въпроси, относно най-ефективните начини за взаимодействие във виртуалното пространство. Вече има разнообразие от странни контролери, като ботуши, столове и летящи бордове, но следващата стъпка в развитието на технологията за проследяване на ръцете и тялото все още липсва. Наскоро, компанията от Бостън, Neurable задмина конкуренцията с пускането на първия мозъчно контролиран интерфейс за VR.


Технологията на Neurable за мозъчен компютърен интерфейс (BCI) идентифицира мозъчната активност чрез електроенцефалограма (ЕЕГ) и може да превърне тези мозъчни сигнали в определени действия във виртуалното пространство. Компанията се интересува от разработването на BCI технология, която функционира с различни платформи, но първоначалните демонстрации се фокусират върху VR игри.

Наскоро компанията демонстрира функционираща VR игра на SIGGRAPH в Лос Анджелис. VR играта бе демонстрирана с HTC Vive и интегрирана лента за главата Neurable. Играта е интерактивно преживяване, при което ръцете са свободни и играчите могат да се движат, да вземат предмети и да се борят с роботи, всичко това само със силата на ума.


Главният изпълнителен директор на Neurable, Рамзес Алкид обяснява как технологията използва два различни режима, за да постигне тези изненадващи резултати.

„ЕЕГ режим, който само определя желания от потребителя обект и директно го носи, но имаме и хибриден BCI режим, при който потребителя може да използва очите си като вид мишка, поглеждайки предмета, който иска да избере.”

При демонстрация на фазата на калибриране на системата, функцията за разпознаване на очите не е активирана, така че избора на всеки предмет от потребителя, при демонстрацията, се контролира изцяло чрез BCI.


Компанията ще използва VR игрите за бъдещото подобряване и развитие на BCI системата, като тази ранна интерпретация на технологията първоначално ще бъде изпратена на VR разработчици. Но няма границата за технологията в бъдеще. Компанията предвижда технологията да се превърне в основа за бъдещите VR и AR (добавена реалност) платформи. VR игрите контролирани само чрез мозъка може да бъдат тук по-рано, отколкото мислим.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Победителите от конкурсът по изобразително изкуство Robot Art са истински творци

Роботи създават шедьоври на изкуството

Победителите от конкурсът по изобразително изкуство Robot Art са истински творци

Конкурсът по изобразително изкуство за роботи, Robot Art представлява забележителна комбинация от изкуство и технология, предизвикваща инженери да създават роботизирани системи, които изработват произведения на изкуството, използвайки четки и бои.

Двигателите на Rolls-Royce ще се поправят сами

Роботи за инспекция и поправка на самолетни двигатели

Двигателите на Rolls-Royce ще се поправят сами

Самолетните двигатели са сложни машини с много, труднодостъпни места, а за да работят добре, се изисква много време и поддръжка. В бъдеще, Rolls-Royce иска, тези задачи да може да бъдат изпълнявани от различни видове роботи, които да обикалят и преглеждат тези части на самолета и бързо да отстраняват проблемите още в зародиш.

Интерактивните цифрови творения правят посетителите част от изкуството в Mori Building Digital Art Museum

Музей на дигиталното изкуство отвори в Токио

Интерактивните цифрови творения правят посетителите част от изкуството в Mori Building Digital Art Museum

Нова, невероятно впечатляваща атракция отвори врати в Токио. Mori Building е домакин на описвания, като неповторим Музей на цифровото изкуство (Digital Art Museum). Вътре посетителите могат да се разхождат свободно през вдъхновяващи светлинни творби, които ги подтикват да се слеят с изкуството.