Снимки

Преди 2 години автомобилните гиганти Ford, Continental и Schaeffler показаха във Виена своя първи бензинов хибрид Ford Focus, а тази година партньорите се завърнаха с още по-завладяващо хибридно решение. В австрийската столица трите иновационни компании в автомобилната индустрия представиха второто поколение на бензиновия хибрид, наречен „Бензинов Технологичен Автомобил” или Gasoline Technology Car - GTC II, който обещава 25% по-ефективен разход на гориво или разход на бензин под 4 литра на 100 км. Автомобилната концепция GTC II представя възможностите на интелигентната 48-волтова хибридна система от последно поколение като обещава подобрение на горивната ефективност с близо 17%, а емисиите на CO2 ще бъдат редуцирани под 95 г/км.

Хибридният Ford Focus се задвижва от 1,0-литров 3-цилиндров бензинов двигател EcoBoost с турбокомпресор и 12-волтова старт/стоп технология. Най-голямата разлика между GTC II и GTC I е високоефективната интеграция на електромотора с бензиновия двигател и трансмисията, наречена архитектура P2. Второто поколение бензинов хибрид GTC II демонстрира високия потенциал на леките хибриди, където 48-волтовата електрическа система, двигателят с вътрешно горене и останалите компоненти са оптимизирани в една цяла и завършена система. Новият Ford Focus, оборудван с 1,0-литров бензинов двигател EcoBoost, който е спечелил многобройни награди за „Международен двигател на годината”, предоставя отлична изходна позиция за хибриден автомобил и дава възможностите, които хибридизацията предлага дори за двигател от толкова висок клас. При интеграция на концепцията за GTC II фокусът е върху цялостното оптимизиране на системите за задвижване.

Електромоторът на GTC II е вграден в цялата система за задвижване чрез ремък, който преминава между двигателя с вътрешно горене и трансмисията. Два съединителя - един над и един под ремъка позволяват на бензиновия двигател да бъде изцяло отделен при необходимост. По този начин електромоторът може да се използва отделно от бензиновия двигател. В резултат на това GTC II подпомага електрическата инерция при постоянна скорост и ниско натоварване, както и електрически старт при шофиране. Благодарение на използването за първи път на 48-волтов електрически катализатор от висок клас на Continental, изгорелите емисии от двигателя са намалени веднага, дори и след дълги фази на престой. Тази стратегия има голяма роля в гаранцията, че GTC II отговаря на строгите изисквания за емисиите според стандарт Евро 6.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.