Снимки

Корейците от Hyundai са готови с нова модификация на своя компактен модел i30. След като през миналата година дебютираха хечбека с 5 врати и комбито i30 Wagon, сега дойде ред на нова модификация, наречена i30 Fastback. Новият модел въвежда напълно нов вид каросерия в С-сегмента и е предназначен за потребителите, които обичат стила, модата и класата. Изисканият дизайн на Hyundai i30 Fastback се дължи на спортната и удължена линия на каросерията. Силуетът на Hyundai i30 Fastback е с излъчване на спортно купе и е по-нисък с 25 мм, в сравнение с хечбека i30. Това е първото елегантно купе с 5 врати, което идва в компактния сегмент, разширявайки избора на клиентите. Променено е и окачването на Hyundai i30 Fastback, което е втвърдено с 15% спрямо i30 за още по-динамично шофиране. Харизматичният силует на i30 Fastback завършва с извит заден спойлер, който е интегриран в капака на багажника и продължава до задните светлини. Задните колони и стъклото между тях са вдъхновени от премиум сегмента и проектирани с елегантни форми.

Новият Hyundai i30 Fastback е с наклонена линия на покрива и масивна конструкция на задните стойки.

Скосената странична линия на автомобила допълва чувството за динамично движение напред. Благодарение на удължения силует, колата е с обща дължина от 4455 мм, което е със 115 мм повече от варианта i30 хечбек, а височината е намалена с 25 мм до 1425 мм. За задвижването на новия Hyundai i30 Fastback ще се предлагат познатите от хечбека двигатели. Бензиновите мотори са с турбокомпресор и директно впръскване, като по-мощният е 4-цилиндровият 1.4 T-GDI със 140 к.с., а по-малкият е 3-цилиндровият 1.0 T-GDI със 120 к.с. Двигателят 1.4 T-GDI се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител DCT, а по-малкият 1.0 T-GDI се предлага само с 6-степенна механична. Дизеловите мотори са 1.6 CRDi със 110 или 136 к.с., като и двете версии могат да се оборудват с 6-степенна механична или 7-степенна автоматична скоростна кутия DCT. Новият Hyundai i30 Fastback ще се предлага на Европейските пазари до края на 2017 година.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Renault Megane R.S. завива с четири колела

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Конструкторите от Renault отдавна са се доказали в създаването на спортни версии на популярните си модели. Още през 60-те години на миналия век французите пускат спортното Renault 8 Gordini, а през 1980 г. пред света е представено знаменитото Renault 5 Turbo. От 1994 г. насам с подготовката на спортните модификации се занимава специалното подразделение Renault Sport. Едно от най-известните му творения е Megane R.S.

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.