Снимки

На продължаващото до 16 октомври автомобилно изложение във френската столица, Mitsubishi представя своя изцяло нов концептуален plug-in хибрид GT-PHEV. Според създателите от Япония това е кросоувър тип „купе” за нов вид емоции на пътя. Новото Mitsubishi GT-PHEV Concept позволява да се пътува без усилия на големи разстояния на пътя и извън него. Същевременно прототипът предлага на пътниците комфорт и изящен интериор с висококачественото и функционално оборудване. Салонът впечатлява със своето хоризонтално арматурно табло, което подсилва усещането за простор и прави по-забележими промените в позицията на автомобила.

Силуетът изпъква с нисък равен покрив и ефектна скосена задна част със светлини в една линия по ширината.

Излъчването на външния вид на Mitsubishi GT-PHEV Concept създава усещане за сигурност, стимулирайки същевременно стремежа към приключения, породен от оформлението на каросерията, която е като излята от едно цяло, както и ефектно скосените линии, преливащи се в контурите на задните калници, сложните форми на повърхностите и големите прагове на вратите. Характерната радиаторна решетка „Динамичен щит” отразява мисията и амбицията на GT-PHEV като автомобил от най-висок клас. Черният цвят на решетката със сложни хромирани елементи и горната част в черен пиано лак отразява високотехнологичната система PHEV. С помощта на активните клапи на радиаторната решетка се постига намаляване на челното съпротивление и оптимално охлаждане на plug-in хибридната система.

Профилът е много нестандартен и на ръбестия му фон изпъкват алуминиевите джанти с 5 двойни спици.

В интериора Mitsubishi GT-PHEV Concept се отличава с фина японска изработка и интуитивна ергономична функционалност. За целта дизайнерите са въвели ново хоризонтално арматурно табло. Превключвателите на предавките и режима на шофиране в зависимост от терена са с ротационен дизайн, което улеснява тяхното използване при офроуд шофиране. Те са с привличащо погледа сребристо покритие.

Двете противоположно отварящи се врати откриват просторен салон за 5 пътници с тапицерия от фина кожа.

За задвижването на Mitsubishi GT-PHEV Concept се използва plug-in хибридна електрическа система, като този път тя се състои от три компактни, мощни и високоефективни електромотора, един на предната ос и два на задната ос. Системата за задвижване включва и 2,5-литров бензинов двигател, предназначен специално за използване в системата PHEV. В последователен режим на задвижване този двигател изпълнява функциите на генератор, работейки при висока термична ефективност.

В интериора Mitsubishi GT-PHEV Concept се отличава с ново хоризонтално арматурно табло.

Размерът на двигателя е оптимизиран за използване в паралелен режим на задвижване, а 2-степенната разпределителна кутия на предната ос осигурява добра енергийна ефективност и ускорение. При шофиране с висока скорост при нормални условия системата автоматично избира високо предавателно число за по-малък разход на гориво, а малкото предавателно число се избира за по-добро ускорение при изкачване или изпреварване. В резултат на това електрическият пробег на този концептуален автомобил достига 120 км, а общият пробег при пълен резервоар за гориво и заредена батерия е над 1200 км.

Пътниците са посрещнати от естествена светлина, благодарение на огромния панорамен покрив.

Мощната високоефективна система за двойно задвижване на GT-PHEV Concept е с три електромотора, един от които с мощност 90 кВт задвижва предните колела, а останалите два - с мощност 45 кВт, задвижват задните колела. Силовото предаване използва система S-AWC, която се състои от активен преден диференциал, който разпределя въртящия момент между предните колела, електрическа система на задната ос и активен контрол на сцеплението, с помощта на които се подобрява значително поведението на автомобила при ускоряване, завиване и задействане на спирачките.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Honda Civic тръгна с уникален турбодизелов двигател

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Наскоро към двигателната гама на десетото поколение на Honda Civic се присъедини усъвършенстваният дизелов агрегат 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. при 4000 об/мин. В съчетание с 6-степенната механична скоростна кутия, новият дизелов мотор ускорява Civic от 0 до 100 км/ч за 9,8 секунди, а комбинираният разход на гориво е едва 3,5 л/100 км, съответстващ на едва 93 г/км емисии на СО2. Като опция за дизеловия Civic от есента ще се предлага и новата 9-степенна автоматична трансмисия.