Снимки

На международното автомобилно изложение в Детройт Volkswagen представи нов модел от ерата на електрическата мобилност, наречен I.D. BUZZ. Концептуалният микробус е мултифункционален семеен или пътнически автомобил, разработен на електрическата платформа на VW и представлява ново разбиране за мобилността на бъдещето. Новият Volkswagen I.D. BUZZ е образец на модерен, позитивен и емоционален електрически автомобил, стъпил здраво в бъдещето. Плановете на Volkswagen са до 2025 г. да продава 1 милион електрически автомобила на година и компанията постепенно да се превърне в марка на електрическата мобилност.

Голяма емблема отпред и трите вентилационни отвора на задната стойка загатват идеята за връзка с миналото.

Лансирането на моделното семейство I.D. започва през 2020 г. с ново поколение електрически и напълно дигитално свързани автомобили. Те ще бъдат достъпни за милиони хора по света, а не само за хора, които имат милиони в банковите си сметки. Новият прототип Volkswagen I.D. BUZZ демонстрира на живо в Детройт колко богати ще бъдат възможностите на електрическите автомобили в бъдещето. Той е със задвижване на четирите колела, разполага с обширно купе, електрически мотори на предна и задна ос, ново поколение индикатори за управление и напълно автоматизиран режим на движение - I.D. Pilot.

I.D. BUZZ зарадва публиката със стилистичната прилика с легендарния исторически микробус Volkswagen T1.

Автомобилът е базиран на новата платформа Modular Electric Drive Kit и осигурява комфорт и голямо пространство за 8 пътници и техния багаж. Електрическият автономен пробег с едно зареждане е до 600 км. Новият модел може да се зарежда и индуктивно, като 80% от батерията ще бъде заредена за 30 минути при зарядна мощност от 150 кВт.

Батерията може да се зарежда индуктивно като 80% от нея се пълни за 30 минути при мощност от 150 кВт.

Пространството в салона е оптимизирано по уникален начин благодарение на увеличената платформа. Прототипът Volkswagen I.D. BUZZ се превръща в най-комфортния и обширен в класа си модел, с дължина от 4942 мм, широчина 1976 мм, височина 1963 мм и изумително междуосие от 3299 мм. Батерията е разположена в пода и по този начин понижава центъра на тежестта така, че теглото е разпределено възможно най-балансирано.

Вратите са оборудвани с електрическо задвижване и се отварят чрез докосване в определени зони.

Очакването на I.D. BUZZ разполага с електронно регулируеми амортисьори, което осигурява отличен комфорт. Задвижващата система има мощност 374 конски сили, които се дължат на двата електрически мотора отпред и отзад, всеки осигуряващ по 204 к.с. Динамиката е завидна за такъв тип автомобил, като версията, представена на изложението в Детройт достига 100 км/ч от място за 5 секунди, а максималната скорост е ограничена на 160 км/ч.

Системата за управление дава представа за света на огромен дисплей, а сензорният волан също е екран.

В новия Volkswagen I.D. BUZZ дори шофьорската седалка може да се обръща назад към пасажерите при автономен режим. Лазерни скенери, ултразвукови сензори, радари и камери сканират пространството, а информацията от заобикалящия трафик пристига по Интернет в реално време.

Новият микробус ще се хареса и на голямо семейство, пътуващо за пикник, и на рок група, отиваща на турне.

Конвенционалният кокпит вече не съществува в мултифункционалния модел на бъдещето. Шофьорът получава цялата информация на реалистичен дисплей в триизмерен и виртуален формат. Функциите се управляват с таблет или през сензорен панел от волана, което го превръща в мултифункционално устройство за управление.

Обемът на багажника в зависимост от дизайна на седалките варира от 660 до 4601 л, а отпред има още 173 л.

Благодарение на релсите в пода вътрешното пространство може да се преустрои от пътнически салон в хол и дори в спалня.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

Рискът от аквапланинг започва от 75 км/ч

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

В пролетно-летния сезон често има проливни дъждове, които наводняват пътищата. Тъй като понякога дренажите са запушени, на пътя има огромно количество вода, което предизвиква нежелания и опасен аквапланинг. Тестове на гуми, извършени от финландското автомобилно списание Tekniikan Maailma показаха, че ако гумите са износени, има риск от аквапланинг при ниски скорости, започващи от 75 км/ч. При най-добрата нова гума участвала в теста, аквапланингът започва при 88 км/ч.

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.