Снимки

Младежкият театър „Николай Бинев“ започва сезона на 13 септември с премиерно заглавие на голямата си сцена - „Разделям двойки по домовете“ от французина Тристан Птижирар. В новата постановка на режисьора проф. Здравко Митков добре познатият актьор Михаил Билалов влиза в любопитна роля, обещаваща позитивно настроение и много смях. Жанрът е романтична комедия, а Билалов ще забърка в емоционална каша и героите на Искра Донова и Николай Луканов.

Ерик (Михаил Билалов) професионално се разделя с нежните половинките на други мъже, които нямат смелостта да направят това сами, но ще бъде изправен пред една малко по-специална ситуация... В поредния работен ден срещу него застава бившата му жена. Двамата се срещат отново по необичаен начин след 7 години и пред тях се разтваря цяла палитра от спомени и чувства, от които техните персонажите се опитват да избягат.

С елегантен френски хумор и доза мистерия спектакълът обещава истинско забавление с нещата от живота – такива, каквито са за всеки един от нас.

Пиесата за първи път се поставя в България, а нейният автор Тристан Птижирар през 2015 г. е номиниран за награда „Молиер“ в категорията „Най-добър жив франкофонски автор“. Преводът на текста е на Снежина Русинова-Здравкова. Сценографията и костюмите са проектирани от художника Петър Митев.

Следващите представления са на 26 и 28 септември.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Константин Кацаров от „Ренегат“ посвети парчето на авторите му, които катастрофираха трагично

Рокът показа как трябва да звучи „Прощално“ на Вапцаров (ВИДЕО)

Константин Кацаров от „Ренегат“ посвети парчето на авторите му, които катастрофираха трагично

Тон мастило се изписа по евтиния пиар на неизвестна поп-фолк певица, която си позволи да пъшка и да се разголва върху стиховете от „Прощално“ на Вапцаров. След седмица шум и повече от месец дистанция от случилото се, днес надали много хора помнят името й. Тя се казваше Антонина. За повечето на казуса е сложена точка. Но не и за няколко човека от рок гилдията.